Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giebułtów , Etap II (na odcinku: rzeka Prądnik( działka nr 47/26) - studnia rozprężna Sr- studnia kanalizacyjna S36)

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Giebułtów , Etap II (na odcinku: rzeka Prądnik( działka nr 47/26) - studnia rozprężna Sr- studnia kanalizacyjna S36)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ pn. Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Giebułtów- etap II, na odcinku: rzeka Prądnik (działka nr 47/26) - studnia rozprężna SR - studnia kanalizacyjna S36) 1.1.Kanalizacja grawitacyjna: rurociągi PVC DN 400 (S) L = 156,50 m rury kamionkowe kielichowe DN 400 L = 72,00 m ŁĄCZNA DŁUGOŚĆ: L= 228,50 m rura kamionkowa DN 400 mm wykonana metodą mikrotunelingu za pomocą tarczy skrawającej rurami ceramicznymi średnicy 400 mm, L= 72,0 m -na odcinku S29 do S32 1.2.rurociągi ciśnieniowe HDPE, PE 100 SDR 11(PN16): rurociągi 2 x fi 160 x 14,6 L= 2 140,0 m 1.3 Nawierzchnie drogowe: - rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltowej w ul. Podwikle na długości 74,0 m, szerokości 5,50 m o powierzchni 408,51 m2 - rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltowej w ul. Leśnej na długości 284,0 m; szerokości 3,10 m o powierzchni 881,50 m2 - naprawa nawierzchni żwirowej wraz podbudową pod nawierzchnie asfaltowe o powierzchni 1 692,00 m2 Uwaga! Zamówienie nie obejmuje całego zakresu ujętego w dokumentacji, w kosztorysie ofertowym nie należy wyceniać następujących elementów: - rurociągi DN 200 mm na odcinku K7 do S2; DN 400 mm na odc. S1 do S2; DN 400 mm na odc. S2 do S27; DN 200 mm na odc. K4 do S26 - rurociągi tłoczne DN 90mm na całej długości tj. L= 868,0 m i 2 x DN 160 mm na odcinku od strefowej pompowni ścieków PI w m. Korzkiew łącznie z przekroczeniem NR III rzeki Prądnik (pkt c) tj. L= 250,0 m - montażu strefowej przepompowni ścieków PI wraz zagospodarowaniem i zasilaniem i zasilaniem elektrycznym. - rurociąg DN 400 mm na odcinku S36 do S 53 na długości 562,0 m 2 Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych w pozwoleniu na budowę o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. 3 Wykonawca wystąpi do właściciela drogi z wnioskiem o wyrażenie zgody na wejście w pas drogowy oraz do wniosku przedstawi projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót 4 Przed odbiorem częściowym i odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, będzie dokonany odbiór systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer. Monitoring kanalizacji Gmina-jako Inwestor wykona na własny koszt. Odbiór ten wykonywany zostanie, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Inwestora. Obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Każdy odbiór będzie podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej. W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych - niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej - poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości. 5 Warunkiem powołania komisji odbiorowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6 Określenie przedmiotu zamówienia jak w załączonych przedmiarach robót i specyfikacji nie zwalnia Wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. - Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju zobowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji i uwzględnić je w kosztach. - Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. 7 Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego - realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę. - Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych. - Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokosci 20 tys. zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach