Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w Surażu

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-105 Suraż, ul. 11 Listopada 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6503184 , fax. 085 6503184
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16 16
    18-105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 085 6503184, fax. 085 6503184
    REGON: 00052884700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w Surażu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w Surażu. Zakres robót obejmuje wykonanie: a)Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w ulicy Zabłudowskiej: - sieć kanalizacji sanitarnej ?200mm PVC - 150m + 5m - studnie rewizyjne o średnicy 1000mm - 3 sztuk - sieć wodociągowa ?110mm PE lub PVC - 194m + 17m - zasuwy żeliwne kielichowe i kołnierzowe z obudową o średnicy nominalnej 100mm - 1 szt. - zasuwy żeliwne kielichowe i kołnierzowe z obudową o średnicy nominalnej 80mm - 1 szt. b)Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w rejonie ulicy Białostockiej i ulicy Osiedlowej w Surażu: - sieć kanalizacji sanitarnej ?200mm PVC - 280m + 79,5m (sieć kanalizacyjna nie obejmuje wykonany odcinek sieci od studni S1 do S5). - studnie rewizyjne o średnicy 1000mm - 9 sztuk - sieć wodociągowa ?110mm PE lub PVC - 288m + 75m - zasuwy żeliwne kielichowe z obudową rurociągów o średnicy 100mm - 26 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - roboty przygotowawcze; - roboty ziemne; - roboty montażowe; - roboty odtworzeniowe nawierzchni; - wykonanie płukania, próbę szczelności, dezynfekcję sieci wodociągowych. 2.Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.). 4.Część trasy usytuowana jest w drodze powiatowej (ul. Zabłudowska), dla której niezbędne będzie wykonanie projektu organizacji ruchu oraz którą należy przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z Decyzją Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku. 5.Wykonanie dokumentacji powykonawczej na podstawie dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi wszystkimi protokołami odbioru, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, pomiarów i sprawdzeń niezbędnych do odbioru i przekazania do użytkowania oraz stwierdzenia prawidłowego funkcjonowania wszystkich elementów sieci z osobna jak i w całości. 6.W przypadku zaakceptowanych przez Zamawiającego odstępstw, zmian w dokumentacji technicznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację powykonawczą podpisaną przez Kierownika Budowy i potwierdzoną przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego. 7.Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 8.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Odniesieniem oceny równoważności są również normy przypisane poszczególnym materiałom, które określają parametry jakościowe i cechy użytkowe. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 9.Zamówienie będzie dofinansowane w ramach działania Podstawowe usługi gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. 10.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a)projekcie budowlanym budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Zabłudowskiej w Surażu oraz w rejonie ulicy Białostockiej i ulicy Osiedlowej w Surażu (stanowiącym Załącznik Nr 1a , 1b do SIWZ) oraz b)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiącej Załącznik Nr 1c i 1d do SIWZ) oraz c)Przedmiaru robót (stanowiący Załącznik Nr 1e i 1f do SIWZ). 11.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego Nr rachunku: 70 8081 0009 0000 1108 2000 0060 uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wniesienie wadium następuje w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej. c) gwarancji bankowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej; d) gwarancji ubezpieczeniowej - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn zm.) - oryginał złożony w ofercie w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu od oferty nie naruszając jej. 3) Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt 2 lit b - e) - oryginał lub i kopię dołącza do oferty, lecz nie może być z nią trwale związane jako jedna ze stron oferty. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 7) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Utrata wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach