Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami we wsi Gródki etap IV

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami we wsi Gródki etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap IV budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami we wsi Gródki obejmuje wybudowanie łącznie 2065,10 mb kanalizacji sanitarnej w zakresie: 1)rurociąg grawitacyjny z rur PCV Ø 200 – 1.318,60 mb; 2)rurociąg grawitacyjny z rur PCV Ø160 – 510,50 mb; 3)rurociąg tłoczny z rur PE Ø 63 SDR 17 PE 100 – 236,00 mb; 4)studnie kanalizacyjne prefabrykowane żelbetowe typu DIN DN 1200 łączone na uszczelki 44 szt.; 5)studnie kanalizacyjne tworzywowe inspekcyjne DN 425 PVC – 31 szt; 6)przepompownie przydomowe kompletne z posadowieniem oraz z podłączeniem zasilania elektrycznego z obsługiwanego obiektu – 2 kpl; Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa tj. a)załącznik nr 1 SIWZ: Projekt budowlany; b)załącznik nr 2 SIWZ: Przedmiar robót; c)Załącznik nr 3 SIWZ: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych; 3.3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Planowana do budowy sieć kanalizacji sanitarnej jest obiektem liniowym i stanowi uzbrojenie podziemne sanitarne. Służy do odprowadzania ścieków poprzez urządzenia kanalizacyjne poszczególnych odbiorców. Nie jest bezpośrednio przeznaczona do użytku osób fizycznych z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Została zaprojektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 3.4 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1)obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2)wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Forma wniesienia wadium: 1)forma pieniężna; 2)poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancja bankowa; 4)gwarancja ubezpieczeniowa; 5)poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .) Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompowniami we wsi Gródki etap IV należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.04.2017 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, b) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ 1) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; 2)dokument musi obejmować cały okres związania ofertą tj. termin od 20.04.2017 r. do 19.05.2017 r. 3)oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 20.04.2017 r.do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie zszytej. Zamawiający zwraca wadium 1)niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; 2)niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 3)niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach