Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Hilarów, Os. Tarce, Cząszczew

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Marcina Kasprzaka 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473487, 7477318 , fax. 062 7473480
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    ul. Marcina Kasprzaka 1a 1a
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473487, 7477318, fax. 062 7473480
    REGON: 25073720900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Hilarów, Os. Tarce, Cząszczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: Budowa sieci kanalizacji sani-tarnej wraz z przykanalikami w miejscowościach: Hilarów, Os. Tarce, Cząszczew. Charakterystyka: a) Hilarów kolektory grawitacyjne z rur kamionkowych ? 200 o dł. 675 mb odgałęzienia kanalizacyjne z rur kamionkowych ? 150 o dł. 270 mb/28 szt. rurociągi tłoczne z rur ? PE 63-90 o dł. 2626 mb przepompownie ścieków - 2 szt. oraz w pasie drogi wojewódzkiej kolektory grawitacyjne z rur kamionkowych ? 200 o dł. 4 mb rurociągi tłoczne z rur ? PE 63-90 o dł. 16 mb b) Os. Tarce kolektory grawitacyjne z rur kamionkowych ? 200 o dł. 1405 mb odgałęzienia kanalizacyjne z rur kamionkowych ? 150 o dł. 193 mb/20 szt. rurociągi tłoczne z rur ? PE 63-90 o dł. 1270 mb przepompownie ścieków - 2 szt. c) Cząszczew kolektory grawitacyjne z rur kamionkowych ? 200 o dł. 1907 mb odgałęzienia kanalizacyjne z rur kamionkowych ? 150 o dł. 357 mb/40 szt. rurociągi tłoczne z rur ? PE 63-90 o dł. 1043 mb przepompownie ścieków - 3 szt. oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Pełny i szczegółowy zakres i sposób został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz kosztorysy ofertowe (stanowiące załącznik do specyfikacji). Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz kosztorysach ofertowych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa: lub równoważne. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do opracowania i przedstawienia harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy, finansowy oraz na terminy zakończenia poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszej specyfikacji. Po akceptacji Zamawiającego, w/w harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedsta-wienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktur częścio-wych, z zastrzeżeniem, że nie może to mieć miejsce częściej niż raz w danym miesiącu kalendarzowym, przy czym podstawą do ich wystawiania mogą być jedynie protokoły częściowe podpisane przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i Zamawiającego. Zatrudnienie podwykonawców do wykonania robót, których łączna wartość nie prze-kroczy 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamówienia. Należy zastosować stawkę VAT wynoszącą 23%. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru 2. Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomiesz-czeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania 3. Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne 4. Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy 5. Ubezpieczenia budowy 6. Przejęcia placu i terenu budowy 7. Prowadzenia dziennika budowy 8. Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego 9. Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego 10. Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy 11. Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót 12. Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia 13. Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy 14. Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego 15. Odwodnienia terenu budowy 16. Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac 17. W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji 18. Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy 19. Odtworzenia elementów infrastruktury 20. Odtworzenia nawierzchni 21. Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie od-bioru robót 22. Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza) Uwaga: Zamawiający nie wyklucza refinansowania przedmiotowej inwestycji ze środków Unii Europejskiej. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji. W sytuacji odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu powyżej przedstawionego, strony rezygnują z wszelkich roszczeń wobec siebie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.2.3. gwarancjach bankowych 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK SA I O/Jarocin nr 87 1090 1131 0000 0000 1301 8407. Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem 8.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób re-prezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątkę lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp 8.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.06.2011 r. do godz. 11.00 8.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.13 SIWZ. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wy-cofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wymienionych w pkt 6 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; 8.14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach