Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kossaka i ul. Matejki w Przasnyszu

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Kacza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522844 , fax. 029 7522844
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
    ul. Kacza 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522844, fax. 029 7522844
    REGON: 55120539100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkimprzasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kossaka i ul. Matejki w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kossaka i ul. Matejki w Przasnyszu. Trasa sieci przebiegać będzie w drogach o nawierzchni asfaltowej, gruntowej, żwirowej. Sieć kanalizacji sanitarnej należy wykonać w systemie grawitacyjnym z rur PCV, gładkich, ścianka lita jednorodna, typ ciężki. Na trasie sieci zlokalizowane są studnie rewizyjne systemowe z tworzyw sztucznych o średnicach 1000 i 600 mm. Zadanie obejmuje swym zakresem również wykonanie odcinków sieci do granic poszczególnych nieruchomości. Zakres budowy obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 - długość 348,5 m, odcinki DN160 do granic nieruchomości 129,5 m. Sieć będąca przedmiotem niniejszego zamówienia winna być wykonana na podstawie i zgodnie z projektem budowlanym. Na dzień wszczęcia postępowania Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę, która nie jest ostateczna. Roboty będą mogły zostać rozpoczęte nie wcześniej niż po uzyskaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszeniu rozpoczęcia budowy zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Zamawiający przewiduje, że rozpoczęcie robót budowlanych będzie możliwe w terminie do 31.07.2015 r. Roboty będą wykonywane w obrębie pasa drogowego. Należy zwrócić uwagę, aby roboty były wykonywane ze szczególnym uwzględnieniem zachowania porządku na terenach nieruchomości (drogi), przez które będzie przebiegać sieć. Wykonawca odpowiada za przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, przez który przebiegać będzie sieć. Przedmiary robót obejmują swoim zakresem określoną ilość robót odwodnieniowych. Odwodnienia wykopów zostaną ustalone i rozliczone w oparciu o faktycznie wykonany zakres robót, potwierdzony przez inspektora nadzoru. Roboty odwodnieniowe muszą być bezwzględnie wpisywane do dziennika pompowań, co warunkuje ich uznanie przez Zamawiającego jako wykonane. Wykonawca jest zobowiązany zgłaszać zamawiającemu rozpoczęcie i zakończenie robót odwodnieniowych na poszczególnych odcinkach. Po stronie wykonawcy leży obsługa geodezyjna realizacji zadania, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (w wersji papierowej oraz elektronicznej), zorganizowanie zaplecza budowy, zapewnienie dostawy energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonych robót oraz załatwienie formalności związanych z zajęciem pasa drogowego na czas robót wraz z poniesieniem opłat za zajęcie pasa drogowego na czas robót. Zamawiający wymaga na budowie stałej obecności kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Wykonana sieć zostanie przed odbiorem robót sprawdzona na koszt zamawiającego przy pomocy kamery do inspekcji kanałów, wraz ze sprawdzeniem spadków. Prawidłowy wynik sprawdzenia warunkuje odbiór robót. Na wszystkie materiały zaproponowane w ofercie przetargowej wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wymagane aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, dopuszczenia do stosowania, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkimprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach