Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Przybyszewie - etap I

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5333510 , fax. 065 5299548
  • Data zamieszczenia: 2009-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4 4
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5333510, fax. 065 5299548
    REGON: 41105071200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieciechowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Przybyszewie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja objęta przetargiem pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Przybyszewie - etap I jest częścią zadania: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Przybyszewo, Lasocice i Ogrody. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje budowę: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm - 4 889,40 m, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 250 mm - 266,35 m, - kanalizacji ciśnieniowej z rur polietylenowych PEHD o średnicy 90 mm - 396,60 m, - kanalizacji ciśnieniowej z rur polietylenowych PEHD o średnicy 110mm-1 117,35m, - przyłączy z rur PVC o średnicy 160 mm - 1 017,32 m, - przepompowni - 3 szt. Odwodnienie wykopów wraz z odprowadzeniem wody, tj. poz. 29 , 30 , 162 , 163 przedmiaru robót należy wycenić ryczałtowo. W kwocie tej należy uwzględnić także ewentualne odwodnienia wykopów pod przepompownie. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu gruzu oraz miejsca poboru pospółki dla wykonania podsypki, obsypki oraz zasypki strefy ochronnej rury w przypadku wymiany gruntu. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty z tym związane. Zamówienie obejmuje również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego dróg powiatowych i gminnych oraz pokrycie jego kosztów, - oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP, a w przypadku oznakowania dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu, - wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (odbiór zajętego pasa drogowego, badanie sondą wskaźnika zagęszczenia gruntu zgodnie z dokumentacją dla całego profilu, tj. od terenu głębokości obsypki ułożonej sieci - odległość badania nie większa niż 50m) , - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego , - wykonanie projektu organizacji ruchu oraz projektu odtworzenia nawierzchni, - inspekcję telewizyjną - kamerowanie wykonanych robót, - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) i należy je wnieść przed upływem terminu do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych poprzez przyjęcie od Wykonawców i sprawdzenie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych wymogów. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, według wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik nr 3, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 1000000 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik nr 4 f)dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swieciechowa.pl/dokumenty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach