Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szarów - etap II

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-015 Kłaj, Kłaj 652
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 284 23 03 wew. 50 , fax. 12 284 23 03
  • Data zamieszczenia: 2014-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Kłaj 652 652
    32-015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 12 284 23 03 wew. 50, fax. 12 284 23 03
    REGON: 12287784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpkklaj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa spólka z o.o. z udziałem Jednostki Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szarów - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w Gminie Kłaj na terenie miejscowości Szarów. W ramach inwestycji planuje się wybudowanie kanalizacji sanitarnej: kolektory kanalizacji grawitacyjnej, kanału tłocznego, 2 przepompowni ścieków oraz przykanalików. Łączna długość sieci wybudowanej w ramach tego etapu projektu to ok. 4400 m w tym kanały grawitacyjne ok. 2800 m, kanał tłoczny ok. 1300 m oraz przykanaliki ok. 360 m. Ścieki odprowadzone będą za pomocą projektowanego systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej poprzez projektowane pompownie (P4 i P5) do istniejącej kanalizacji w Szarowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane: rurociąg grawitacyjny (długość sieci bez studzienek rewizyjnych) PVC ? 250 - 1 279,10 m; rurociąg grawitacyjny (długość sieci bez studzienek rewizyjnych) PVC ? 200 - 1 401,40 m; rury osłonowe PE100 SDR17,5 ? 250 - 51,5 m; rurociąg grawitacyjny PVC ? 200 (tzw. przykanaliki) - 44,60 m; rurociąg grawitacyjny PVC ? 160 (tzw. przykanaliki) - 312,20 m; rurociąg ciśnieniowy (tłoczny) PE100 SDR17 ? 110 - 1282,20 m; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ? 1020 mm-9 szt.; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ? 600 mm- 144 szt.; studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ? 425 mm- 40 szt.; Przepompownie ścieków szt. 2 wraz z zagospodarowaniem; Rozbiórka i rekonstrukcja dróg w miejscu prowadzenia rurociągu; Roboty przygotowawcze; Roboty rozbiórkowe; Roboty ziemne- wykopy; Roboty montażowe; Skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym; Studzienki kanalizacyjne; Roboty ziemne- zasypy; Renowacja nawierzchni; Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: Obsługa geodezyjna w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; Inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa (powykonawcza); Projekt organizacji ruchu i organizacja ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ (dotyczy realizacji robót na drogach publicznych powiatowych, gminnych); Nadzór archeologiczny prowadzony od dnia rozpoczęcia prac związanych z przedmiotową inwestycją (Nadzór archeologiczny winien być zgłoszony do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Roboty budowlane należy rozpocząć po wydaniu pozwolenia od MWKZ na prowadzenie badań archeologicznych, które winno zostać przedłożone Zamawiającemu wraz z informacją o osobie prowadzącej nadzór archeologiczny). Zakres usług nadzoru archeologicznego obejmuje: pełnienie nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych (ryczałt), ewentualne prowadzenie wykopaliskowych badań ratowniczych oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji archeologicznej związanej z pełnionym nadzorem archeologicznym i badaniami ratowniczymi. Wykonanie niezbędnych sprawozdań z prowadzonego nadzoru. Oznakowanie i zabezpieczenie przejętego placu budowy; Organizacja zaplecza budowy; Zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane zgodnie z Uchwałą Nr XVIII/149/2004 Rady Gminy Kłaj z dnia 27.04.2004 r. stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Odcinki kanalizacji sanitarnej w pasie drogi gminnej leżą na działkach o numerach: 332, 579/2. Zajęcie pasa drogowego należy skalkulować jako odrębną pozycję kosztorysu ofertowego. Zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane zgodnie z właściwą Uchwałą Rady Powiatu Wieliczka. Odcinki kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej leżą na działkach o numerach: 579/1. Zajęcie pasa drogowego należy skalkulować jako odrębną pozycję kosztorysu ofertowego. Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót; Nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień; Badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych nawierzchni; Wykonanie powykonawczej inspekcji TV kanalizacji sanitarnej; Sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót; Bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania; Wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu; Wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załączniki do SIWZ, a mające wpływ na cenę oferowaną przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł Rachunek bankowy: Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy o numerze: 17 86190006 0050 0507 7977 0001 z dopiskiem: Wadium GPK.PN.1.2014. Formy wnoszenia wadium: - Pieniądzu- przelewem na konto Zamawiającego, - Czeku gotówkowego wystawionego na Zamawiającego, -Weksla z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej wystawiony na Zamawiającego, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. u. 2007 nr 42 poz. 275). Terminy i zasady wniesienia wadium: -Forma pieniężna- za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data i godzina jego zaksięgowania na koncie Zamawiającego. -Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu musi być złożone osobiście w kasie Zamawiającego budynek nr 655, 2 piętro. Za prawidłowe wniesienie wadium uznaje się wpływ dokumentów do siedziby Zamawiającego nie później niż do dnia i godziny składania ofert. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają właściwości sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. W przypadku braków zapisów określonych powyżej dotyczących zobowiązań gwaranta wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń bankowych. Zwrot wadium przetargowego Zwrot wadium przetargowego nastąpi niezwłocznie po: -Wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub unieważnieniu postępowania; -Zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; -Wycofania oferty przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert- na jego wniosek. -Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie na rachunek Wykonawcy wskazany w formularzu oferty. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpkklaj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach