Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słupy, gm. Tuchola - I etap

Gmina Tuchola ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, plac Zamkowy 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
    plac Zamkowy 1
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słupy, gm. Tuchola - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Słupy, gm. Tuchola – I etap. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Zamawiający zastrzega sobie, że – w wyniku braku dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie I etapu budowy – na podstawie decyzji Starosty Tucholskiego nr TUCH.60.2022, z dnia 19 lipca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.60.2022.MŚw sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę –sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami do nieruchomości, na terenie działek nr ewid. 393/2, 432/2, 460, 464/1, 469/1, 469/3, 477/1, 477/3, 477/5, 478/7, 479/2, 481, 530/9, położonych w miejscowości Słupy, gmina Tuchola.W ramach niniejszego zadania (I etapu) przewiduje się budowę:  tłoczni ścieków DN2500, Qp=59,86m3/h, Hp=40,91mSW, P=15kW, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U 200/5,9mm o łącznej długości 19,0 m na odcinku od projektowanej tłoczni ścieków do studni rewizyjnej S2, sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD 110/6,6 mm o łącznej długości 16,00 m, studni rewizyjnych betonowych DN1200 w ilości 2 szt.,  komory połączeniowej z kręgów betonowych DN2000 w ilości 1 szt., wewnętrznej linii zasilającej 0,4 kV YKY 0,6/1 kV 4x16mm2, dł. 21,00 m (dł. trasy 13,00 m), wewnętrznej instalacji zasilającej słup oświetleniowy – kabel YKY 0,6/1 kW 3x2,5mm2 L=9,00 m (dł. trasy 3,00 m).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty: Decyzja nr TUCH.60.2022 Starosty Tucholskiego, z dnia 19 lipca 2022 r., znak BD.6740.TUCH.60.2022.MŚ, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią i jej zasilaniem elektroenergetycznym oraz przyłączami do nieruchomości, na terenie działek (…) położonych w miejscowości Słupy, gmina Tuchola, Projekt zagospodarowania terenu – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, gmina Tuchola, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, gmina Tuchola – branża sanitarna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, gmina Tuchola – branża elektryczna.Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót: Przedmiar robót – branżasanitarna –Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, gmina Tuchola, Przedmiar – branża elektryczna – Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości i budową tłoczni ścieków z zasilaniem energetycznym w miejscowości Słupy, gmina Tuchola.3.3. Wykonawca zadania zobowiązany będzie dostarczyć w 3 egz. papierowych dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane.Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.3.4. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;3.5. Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu.3.6. Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.3.7. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy– na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót.3.8. Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.3.9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.3.10. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym.3.11. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego.3.12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 –Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.).3.13. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót.Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym3.14. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowejprowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę wobec którego zachodzi podstawa wykluczenia przewidziana w art.7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w rozdz. 6 i 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniuw zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 100 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli:A (dotyczy wykazu robót): wykaże, że zrealizował należycie przynajmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o dł. min. 30,00 mb., Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedstawi w wykazie wykonanych robót – roboty wykonane, podając ich rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty na rzecz, których roboty zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.B (dotyczy wykazu osób): skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych specjalności:- kierownika budowy – br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- kierownika robót br. elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,oraz będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia ww. osoby, które w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r.w sprawie przygotowania zawodowego posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).8.2.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiadawymaganych zdolności ,jeżeli posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególnościzaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach