Gmina Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05-306 Jakubów, Mińska 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jakubów
Mińska 15
05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
REGON: 711582718 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rządza, gm. Jakubów – etap II wraz zakupem sprzętu do obsługi sieci kanalizacji sanitarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w formule zaprojektuj i wybuduj – etap II wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Rządza, gmina Jakubów”.2. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych a następnie wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowości Rządza, gm. Jakubów na długości 247 m.3. Przedmiot zamówienia w zakresie wymagań określony jest w załącznikach do SWZ tj:1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),2) dokumentacji projektowej, 3) szczegółowych specyfikacjach technicznych,4) projektowanych postanowieniach umowy,4. Wykonawca zobowiązany jest do:1) sporządzenia projektu budowlano - wykonawczego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz kosztorysu inwestorskiego, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania,2) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, 3) wykonania robót budowlanych na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej;5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.6. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i zatwierdzenia tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja inwestycji budowlanej.7. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje bez ograniczeń, co do terytorium czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania żadnych dodatkowych zakupów.3. Zmawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR,c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,d) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,e) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 6, na miejscu realizacji zamówienia. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. 7. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę. 8. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.9. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) dostawa fabrycznie nowego sprzętu w postaci: ciągnika rolniczego, ramienia wysięgnikowego z głowicami: koszącą, przecinarką nożycową, frezarką do pni, pługa do śniegu oraz urządzenia wysokociśnieniowego do czyszczenia kanalizacji w ramach realizacji zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rządza, gm. Jakubów – etap II wraz zakupem sprzętu do obsługi sieci kanalizacyjnej”. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku do niniejszej SWZ oraz w projekcie umowy,2) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie instrukcji obsługi sprzętu.2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności dokonania żadnych dodatkowych zakupów.3. Zmawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.4. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR,c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,d) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,e) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.5. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w pkt. VI SWZ opisu przedmiotu zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 6, na miejscu realizacji zamówienia. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. 7. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę. 8. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.9. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.,• spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i SWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Siennej w Józefowie.
Dodano: 2024-02-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej w Kątach Węgierskich i Rembelszczyźnie
Dodano: 2023-09-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej w Stanisławowie Pierwszym – etap I
Dodano: 2020-12-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w ul. Zgodnej wraz z drogą boczną w m. Kałęczyn w ul. Jowisza, ul. Wylotowej, ul. Planetarnej i ul. Księżycowej wraz z drogami bocznymi w m. Kozerki oraz ul. Neptuna i ul. Polarnej wraz z drogą boczną w m. Włodków w gm. Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2020-08-12 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej w Gminie Jaktorów – etap II wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2020-07-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej w Gminie Jaktorów – etap II wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2020-06-30 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej sieci wodociągowej w ul. Poligonowej i ul. Letniskowej w Beniaminowie.
Dodano: 2019-09-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej w Gminie Jaktorów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2019-08-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej w Gminie Jaktorów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2019-07-23 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej sieci wodociągowej: część A – w drodze o nr ew. 599/51 i 600/17 w Nieporęcie, część B – w drodze o nr ew. 30/13 i 31/17 w Nieporęcie, część C – w ul. Złotych Piasków w Stanisławowie Pierwszym, część D – w ul. Baśniowych Dębów w Wólce Radzymińskiej, część E – w ul. Topolowej w Wólce Radzymińskiej
Dodano: 2019-04-11