Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Słomczyn wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 724 i w ul. Śnieżnej

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Słomczyn wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 724 i w ul. Śnieżnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Słomczyn, w tym: 1. Etap I, obejmujący: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wilanowskiej (droga wojewódzka nr 724) na odcinku od ostatniej istniejącej studni kanalizacyjnej w ulicy Łyczyńskiej (studnia Sistn) do Zespołu Szkół nr 4 (studnia S16) wraz z odcinkami sieci od kanału głównego do granic nieruchomości oraz budową przyłącza do w/w Zespołu Szkół nr 4, 2) odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych pracach, w następujący sposób: a) Ulica Łyczyńska – wszystkie warstwy konstrukcyjne odtworzenie tylko w miejscach prowadzenia sieci. Warstwę ścieralną na całej szerokości drogi.  Warstwa ścieralna AC 11 S gr. 5 cm,  Warstwa wiążąca – AC 16 W gr. 7 cm,  Podbudowa zasadnicza – AC 16P gr. 7 cm  Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm  Pobocze umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm b) Droga wojewódzka nr 724 (ul. Wilanowska) - zgodnie z decyzją wydaną przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie nr 698/09/2016 z dn. 08.09.2016 r. oraz pismem Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie nr W-5.453.64.2017.1 z dn. 25.04.2017 r. 2. Etap II, obejmujący: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Śnieżnej (dz. nr ew. 106) na odcinku od ul. Wilanowskiej do ostatniej posesji na tej ulicy oraz w sięgaczu od ul. Śnieżnej (działka nr ew. 287) wraz z odcinkami sieci od kanału głównego do granic nieruchomości 2) odtworzenie nawierzchni ulic po wykonanych pracach, w następujący sposób: a) Ulica Śnieżna:  roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, by podczas ich realizacji nie doszło do zmieszania warstw nośnych i nienośnych podłoża oraz podłoża z istniejącą podbudową drogi;  uwzględnić wymianę gruntu na szerokości wykopu, na głębokość zapewniającą stabilność konstrukcji drogi;  zasypkę nad siecią kanalizacji, w granicach wykopu, oraz podłoże drogi i podbudowę, należy zagęszczać warstwami o grubości nie większej niż 20-30 cm;  zabrania się pozostawiania gliny w podłożu jezdni;  na szerokości wykopu wykonać warstwę odsączającą o grubości 10 cm z zagęszczonego mechanicznie piasku średnioziarnistego;  na szerokości wykopu wykonać górną warstwę konstrukcji jezdni o grubości nie mniejszej niż 23 cm z zagęszczonego mechanicznie destruktu asfaltowego;  w celu uzyskania daszkowego przekroju poprzecznego o spadku poprzecznym nie mniejszym niż 3-4% nawierzchnię jezdni wyprofilować oraz zagęścić mechanicznie;  zniszczone mechanicznie, podczas prowadzonych robót, elementy pasa drogowego przywrócić do stanu pierwotnego. UWAGA: 1. Odcinki przewodów kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji (do granicy działki) należy zakończyć systemowymi korkami kanalizacyjnymi; 2. Zakres prac obejmuje wycinkę 4 drzew o obwodzie pnia ok.: 120, 108, 119, 97 cm z terenu ul. Śnieżnej (dz. nr ew. 106 obr. 0021 Słomczyn) kolidujących z zaprojektowaną siecią kanalizacyjną. Wycięte drzewa należy przewieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie, ul. Słowicza 5. Gmina posiada decyzję Starosty Piaseczyńskiego nr 220/2017 z dnia 26.05.2017 r. zezwalającą na wycinkę ww. drzew. 3. Zagęszczenie poszczególnych warstw zasypki wykopów oraz warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań zagęszczenia gruntu wykonywanych co maksimum 50 mb., w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. II. Zakres prac dla powyższych zadań obejmuje: 1. Dla Etapu I: Realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej autorstwa firmy MARKO-BIS Wanda Markowska z siedzibą w Warszawie pod nazwą: 1) „Budowa sieci kanalizacyjnej ściekowej φ 200 mm w ul. Łyczyńskiej na dz.ew.nr 58 z obrębu 00-15 Obory-Łyczyn na terenie Słomczyna północnego w gm. Konstancin-Jeziorna w pasie drogi powiatowej nr 2805W” wraz z Postanowieniem Starosty Piaseczyńskiego nr ARB.6740.2.65.2017.KG/PK z dn. 06.07.2017 r. – zaświadczenie o milczącym załatwieniu sprawy; 2) „Budowa kanalizacji ściekowej DN200 mm w ul. Wilanowskiej na odcinku od końcówki proj. sieci kanalizacyjnej w ul. Łyczyńskiej do ul. Wagarowej wraz z odcinkami sieci od kanału głównego do granic nieruchomości na terenie Słomczyna północnego w gm. Konstancin-Jeziorna w pasie drogi wojewódzkiej nr 724” wraz z Decyzją Wojewody Mazowieckiego zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę nr 286/II/2017 z dnia 20.07.2017 r., 3) „Przyłącze kanalizacji ściekowej Zespołu Szkół nr 4 w Słomczynie” wraz z Zaświadczeniem Starosty Piaseczyńskiego nr ARB.6743.219.2017.JW o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 16.05.2017 r., 2. Dla Etapu II: Realizację robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej autorstwa firmy MARKO-BIS Wanda Markowska z siedzibą w Warszawie pod nazwą: 1) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:  w ul. Śnieżnej (na dz. ew. nr 106) na odcinku od ul. Wilanowskiej od ostatniej posesji w tej ulicy  ul. Śnieżnej (na dz. ew. nr 287) dochodzącej do ul. Śnieżnej wraz z odcinkami sieci do kanału głównego do granic nieruchomości na terenie Słomczyna północnego w gm. Gminie Konstancin-Jeziorna” wraz z Zaświadczeniem Starosty Piaseczyńskiego nr ARB.6740.2.47.2017.MD o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 16.05.2017 r., Powyższa dokumentacja stanowi Załączniki nr 10 i 12 do SIWZ. 3. Dla Etapu I i II: 1) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów, kolizji z uzbrojeniem podziemnym, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – pełna obsługa geodezyjna po stronie Wykonawcy; 2) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych; 3) Wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu i odwodnieniem wykopów; 4) Montaż niezbędnej armatury zgodnie z dokumentacją projektową; 5) Uzyskanie zgody odpowiednich podmiotów oraz zapłata za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy; wody do celów socjalnych i technologicznych; zrzut wód z odwadniania wykopów; wód zużytych do płukania rurociągów; ścieków z zaplecza budowy itp.; 6) Uprzedzające (na siedem dni przed rozpoczęciem robót) informowanie właścicieli posesji o harmonogramie robót i związanych z nimi utrudnieniami oraz zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót; 7) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru; 8) Wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących przewodów pod nadzorem eksploatatora tych sieci; 9) Wykonanie prób i badań sieci kanalizacyjnej wynikających z odpowiednich przepisów, w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru; 10) Po zakończeniu robót ziemnych uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonymi przez uprawnioną osobę; 11) Odtworzenie, pod nadzorem zarządcy drogi, nawierzchni drogowych po robotach budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, wytycznymi; 12) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac; 13) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót; 14) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), dalej jako: „ustawa Pb”, w tym: protokołów odbiorów technicznych, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.; 15) Po zakończeniu wszystkich robót wykonanie inspekcji kamerą telewizyjną wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wydrukiem obejmującym m.in.: przebieg trasy kanału, pomiar (wykres spadków), zdeformowania, pęknięcia rur, infiltrację wód gruntowych, wykonanie i stan połączeń itp. W razie konieczności wykonanie czyszczenia rurociągów; 16) Złożenie, w imieniu Zamawiającego, do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskanie potwierdzenia tego organu o dopuszczeniu wybudowanych sieci do użytkowania. III. Wymagania/zalecenia Zamawiającego 1. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia a także oszacowanie na własną odpowiedzialność ryzyka związanego z realizacją zamówienia np. zmiany stosunków wodnych w relacji do opisanych w projekcie. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy. 3. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany, budowlano-wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie jest podstawą do wyceny oferty. 4. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie realizacji, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwanych „STWiORB”) stanowiącej Załączniki nr 10 i 12 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 6. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych /publikowanych przez producenta danego materiału. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) ppkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.40.2017. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pokój nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach