Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Krzynka, gm. Barlinek

Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Fabryczna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 100 , fax. 957 462 100
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o.
    ul. Fabryczna 5
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 100, fax. 957 462 100
    REGON: 32061076500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwkplonia.pl/biuletyn/index.php?id=142
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągowo - Kanalizacyjne "PŁONIA" Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Krzynka, gm. Barlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Krzynka, gm. Barlinek na dz. nr: 3; 27; 150/73; 150/80; 150/35; 150/36; 150/42; 150/45; 150/51; 150/64; 150/69; 150/86; 323/7; 323/13; 232/14; 323/15 obręb Krzynka Zakres robót obejmuje: • budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U Ø250 o łącznej długości 428,5 mb; • budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U Ø200 o łącznej długości 1070,0 mb; • budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD PC Ø90 o długości 802,5 mb wraz z dwoma przepompowniami ścieków o parametrach: o przepompownia PS1 na dz. Nr 150/73 ob. Krzynka w zbiorniku Ø1500 o wysokości całkowitej 5,35m z dwiema pompami zatapialnymi działającymi naprzemiennie z punktem pracy Q=4l/s i Hp=16,5 mH2O o mocy 5,2kW; o przepompownia PS2 na dz. Nr 150/36 ob. Krzynka w zbiorniku Ø1500 o wysokości całkowitej 5,75m z dwiema pompami zatapialnymi działającymi naprzemiennie z punktem prac Q=4l/s i Hp=20,5 mH2O o mocy 5,2kW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. a) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 PLN słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych 2. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach: i. pieniądzu, ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, iii. gwarancjach bankowych, iv. gwarancjach ubezpieczeniowych, v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.) b) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach c) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ma być, co najmniej: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: i. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, ii. oznaczenie postępowania, iii. określenie przedmiotu postępowania iv. określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancja, v. kwotę gwarancji, vi. termin ważności gwarancji, vii. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach opisanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. viii. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, treść gwarancji powinna umożliwiać Zamawiającemu skorzystania z gwarancji w przypadkach w art. 46 ust. 4a PZP w stosunku do każdego z wykonawców. Postanowienia pkt. XII ppkt 2.c) stosuje się odpowiednio do wadium wniesionego w formie poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto podane w Rozdziale I niniejszej SIWZ z dopiskiem na przelewie: wadium w postępowaniu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Krzynka, gm. Barlinek Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. b) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium. a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Jednolity dokument zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) zobowiązanie podmiotu trzeciego /lub inne dokumenty,w przypadku, gdy Zamawiający polega na zasobach tego podmiotu w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (w jednolitym dokumencie zamówienia), f) propozycję zlecenia części zamówienia podwykonawcom na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy), g) kosztorysy ofertowe, sporządzone w układzie jak na załącznikach nr: 9; 10 i 11 do SIWZ (tj. przedmiarów ofertowych), h) pozostałe dokumenty wymienione w rozdz. IX niniejszego SIWZ, Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone dokładnie na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego przedmiarów robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarze robót, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z dostarczonym przedmiarem robót. W przedstawionych przedmiarach nie wolno wprowadzać żadnych zmian. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przenoszenia kosztów między pozycjami. W kosztach opisanych w przedmiarach przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Pominięcie pozycji wymienionych w przedmiarze poprzez nie wpisanie kosztów, brak pozycji w kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru, zmiana pozycji przedmiaru, zmiana treści pozycji przedmiaru, zmiana w ilościach określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót skutkować będzie odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 PZP. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących przedmiaru robót, należy kierować do Zamawiającego zapytanie w celu udzielenia wyjaśnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach