Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L= 7955,0 m dla miejscowości Wronczyn i Zaparcin i dla części miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy

Urząd Miejski Gminy Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Stęszew
    ul. Poznańska 11 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 00053114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L= 7955,0 m dla miejscowości Wronczyn i Zaparcin i dla części miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L= 7955,0 m dla miejscowości Wronczyn i Zaparcin i dla części miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów. 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej: a. Miejscowość Wronczyn i Zaparcin: Kolektor sanitarny PE 100 SDR17 ?200 L= 307,0 m (przewiert sterowany) Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?200 L=2 164,0 m Przykanaliki PE 100 SDR17 ?160 L= 32,0 m (przewiert sterowany) Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita ?160 L= 975,0 m Przykanaliki PE 100 SDR17 ? 50 L= 280,0 m Rurociąg tłoczny PE SDR17 ? 110 L=2 190,0 m Przepompownia ścieków P1 (ul. Główna) Qdśr = 30,80 m3/d Przepompownia ścieków P2 (ul. Łąkowa) Qdśr = 52,80 m3/d b. Miejscowość Witobel, ulica Podgórna i Mosińska Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?200 L= 347,0 m Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita ?160 L= 97,0 m Rurociąg tłoczny PE SDR17 ? 110 L= 422,0 m Przepompownia ścieków P7 (ul. Mosińska) Qdśr = 12,0 m3/d c. Miejscowość Witobel, ulica Folwarczna Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?200 L= 391,0 m Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita ?160 L= 204,0 m d. Miejscowość Zamysłowo, ulica Polna i Moderska Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?200 L= 527,0 m Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita ?160 L= 19,0 m 4. Przystosowanie i włączenie przepompowni ścieków do istniejącego monitoringu na OŚ Strykowo i Witobel wg wytycznych Zamawiającego (modem GSM z obustronną transmisją danych, kompatybilny z istniejącym systemem monitowania pompowni, zapewnienie serwisu jednakowego jak dla istniejących przepompowni i systemu monitoringu). 5. Zakup dostawa i montaż studni sieciowych i przyłączeniowych wraz z armaturą, 6. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie zasilania energetycznego przepompowni ścieków, 7. Roboty budowlano montażowe, instalacyjne, rozbiórkowe i odtworzeniowe, 8. Przejścia pod ciągami komunikacji pieszej i kołowej oraz ciekami wodnymi metodą przewiertów i przecisków, 9. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 10. Obsługę geodezyjną zadania w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wytyczeniem - 5 kpl. map. 11. Odwodnienie i utrzymywanie w stanie suchym wykopów, 12. Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu drogowego, 13. Próby ciśnieniowe, szczelności i płukanie kolektorów sanitarnych, przykanalików oraz rurociągów tłocznych wraz z przedstawieniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 14. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wykonanie kamerowania kanałów i rurociągów. 15. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową, 16. Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja, 17. Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 18. Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych inwestycją oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu. 19. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (WZDW, ZGKiM, ENEA, TP SA, WSG Sp. z o. o., Spółki Wodne itp.). 20. Niezwłoczne zgłaszanie uwag i zastrzeżeń właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, oraz ponoszenie kosztów odszkodowań z tytułu realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - dokumenty i protokóły dotyczące odbioru robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 złotych. 2. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6. ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew wskazane przez Zamawiającego. 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być załączone do oferty. 2.Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1.Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2.Kosztorys ofertowy wyceniony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 4. Zaświadczenie z właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 5.Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Informację z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi przedstawić minimum jeden dokument potwierdzający budowę kanalizacji sanitarnej i wykonanie przepompowni ścieków odpowiadający rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 8. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień . Dotyczy kadry kierowniczej. 9. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisę musi dostarczyć Wykonawca na okres realizacji zadania na wartość kontraktową, po wyborze oferty - najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12.Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach