Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L=6839,0 m dla wsi Trzebaw z materiału Wykonawcy

Urząd Miejski Gminy Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2010-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Gminy Stęszew
    ul. Poznańska 11 11
    62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 00053114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L=6839,0 m dla wsi Trzebaw z materiału Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości L=6839,0 m dla wsi Trzebaw z materiału Wykonawcy Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów. 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej: - Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita ?200 L= 2 877,0 m - Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita ?160 L= 560,0 m, szt. 90 - Rurociąg tłoczny PE 100PE PN10 SDR17 L= 3 402,0 m - Przepompownia ścieków P1 Q=10,32 m3/h 4. Zakup dostawa i montaż studni sieciowych i przyłączeniowych wraz z armaturą, 5. Roboty budowlano montażowe, instalacyjne, rozbiórkowe i odtworzeniowe, 6. Przejścia pod ciągami komunikacji pieszej i kołowej oraz ciekami wodnymi metodą przewiertów i przecisków, 7. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 8. Obsługę geodezyjną zadania w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wytyczeniem - 5 kpl. map. 9. Odwodnienie i utrzymywanie w stanie suchym wykopów, 10. Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu drogowego, 11. Próby ciśnieniowe, szczelności i płukanie kolektorów sanitarnych, przykanalików wraz z przedstawieniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 12. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wykonanie kamerowania kanałów i rurociągów. 13. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową, 14. Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja, 15. Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 16. Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych inwestycją oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu. 17. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (ZGKiM, ENEA, TP SA, WSG Sp. z o. o., Spółki Wodne, WPN itp.). 18. Niezwłoczne zgłaszanie uwag i zastrzeżeń właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, oraz ponoszenie kosztów odszkodowań z tytułu realizacji inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: stotysięcyzłotych ) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach