Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ul. Zjednoczenia 16a 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowościach Budowo, Gałęzów, Niepogledzie, Gmina Dębnica Kaszubska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji w technologii grawitacyjno - tłocznej oraz sieci wodociągowej, który obejmie tych samych odbiorców. W m. Budowo planuje się adaptację i modernizację stacji hydroforowej natomiast w m. Niepogledzie planuje się budowę stacji hydroforowej w celu zabezpieczenia odpowiednich parametrów wody dla tych miejscowości oraz odpowiedniego ciśnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ - dokumentacja techniczna. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ustalonych robót; roboty wykazane w kosztorysie lub w SIWZ, które nie będą realizowane lub będą wykonywane w części ich wartości, obniżą wartość umowy w oparciu o składniki cenotwórcze wykazane przez Wykonawcę w swojej ofercie. Istnieje możliwość wykonania robót lub prac zamiennych uprzednio zgłoszonych przez kierownika budowy i zaakceptowanych przez inspektora nadzoru i Zamawiającego, przy czym wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. W przypadku odstąpienia od realizacji części zakresu opisanego w kosztorysie lub w specyfikacji Zamawiający obniży wartość umowy w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez Wykonawcę w swojej ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy. Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowani robotami budowlanymi w zakresowe instalacji i sieci sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym jako kierownik budowy jednej inwestycji polegającej na wykonaniu rurociągów grawitacyjnych i/lub ciśnieniowych o łącznej długości 2 km. Osoba ta musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, W zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie trzech ostatnich lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1.1. muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu robót), których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, Uprawnienia budowlane kierownika robót do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu oraz dokumentami potwierdzającymi warunek określony w pkt. 1.1.5., Informację w formie oświadczenia na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z okresu 3 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o załączony przedmiar robót. Parafowany projekt umowy. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacyjnej o łącznej długości 5 km i 2 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej o łącznej długości 5 km. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ zostało wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utwardzenie płytami jumb ul. Klasztorna, Polna i Asnyka w msc. Grabowiec, Szemud i Kamień
Dodano: 2016-07-27 - Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych na drogach gminnych Gminy Trąbki Wielkie o łącznej powierzchni ok. 3 326 m2
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw i rekreacji im. Ryszarda Jakubka na osiedlu Sucharskiego w Wejherowie - II Etap
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie płytami jumb ul. Jeziorna, Stary Trakt i Wadowicka w msc. Kielno i Warzno
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie płytami jumb ul. Marchowska, Świerkowa i Huzarska w msc. Koleczkowo
Dodano: 2016-07-26 - Utwardzenie płytami jumb ul. Młyńskiej, Hippicznej i Gwiezdnej w msc. Koleczkowo
Dodano: 2016-07-26 - Utwardzenie płytami jumb ul. Leśnej w msc. Koleczkowo - etap I i II
Dodano: 2016-07-26 - MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ŻUKOWO - NAWIERZCHNIE ASFALTOWE Zadanie 1. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Słonecznej w Przyjaźni (działka nr 66) Zadanie 2. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Adm. Karwety w Miszewku (działki nr 93, 85/1, 94/9) Zadanie 3. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Sosnowej w Łapinie Kartuskim (działka nr 36/2) Zadanie 4. Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Żeromskiego w Chwaszczynie (działka nr 706/1)
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWĘ ULIC W KOLBUDACH: NA PIASKACH, UKOŚNEJ, OSIEDLOWEJ, BOCZNEJ I SPACEROWEJ
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i remont niedrożnej zewnętrznej kanalizacji deszczowej od strony ul. Armii Krajowej przy budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 101.
Dodano: 2016-07-26