Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i związanym z tym zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej, w miejscowości Stara Dąbrowa, gmina Stara Dąbrowa

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i związanym z tym zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej, w miejscowości Stara Dąbrowa, gmina Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i związanym z tym zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej, zlokalizowanej na działkach o numerach geodezyjnych: 184, 122/4, 123, 125/1, 126/2, 128/1, 129, 191/7, 118/4, 108, 116/1, 285/15, 285/5, obręb Stara Dąbrowa, gmina Stara Dąbrowa. W/w działki, oprócz działki nr 129, przez które przebiegać będzie budowana sieć kanalizacji sanitarnej, nie są własnością Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robot nawierzchniowych, na powierzchni 240 m2, 2) wykonanie wykopów liniowych pod rurociąg i studzienki, 3) wykonanie podłoża dla posadowienia rurociągów i studzienek, 4) wykonanie kanałów rurowych z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm, o długości 606,5 m, 5) wykonanie kanałów rurowych z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm, o długości 562,3 m, 6) wykonanie kanałów rurowych z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm, o długości 109,1 m, 7) wykonanie kanałów rurowych z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm, o długości 285,0 m, 8) wykonanie rurociągu tłocznego z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 75 mm, o długości 668,1 m, 9) montaż zasuwy nożowej ze stali nierdzewnej, kołnierzowej z obudową o średnicy 300 mm- przed przepompownią, na rurociągu grawitacyjnym - szt. 1, 10) montaż zasuwy Z80 na rurociągu tłocznym - szt. 1, 11) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie - szt. 33, 12) montaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm w gotowym wykopie - komora przepływomierza z przepływomierzem ścieków - szt. 1, -studnie kanalizacyjne i komora o parametrach: a) beton wodoszczelny [W12] b) - małonasiąkliwy [poniżej 4%] c) - mrozoodporny[F-150] d) - klasa nie mniejsza niż C35/45 [B45], 13) montaż studzienek ściekowych inspekcyjnych PCV o średnicy 425 mm - szt. 13, 14) montaż przepompowni ścieków, 15) wykonanie przejścia kanału pod drogą, metodą przecisku sterowanego o długości do 50 m, rurami HDPE o średnicy nominalnej do 500 mm, 16) wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej, polegającej na: a) wykonaniu kablowej linii zasilającej 0,4 kV, b) wykonaniu oświetlenia terenu przepompowni, 17) zasypywanie wykopów, 18) włączenie wykonanych rurociągów i przepompowni ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, 19) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej całość wykonywanych prac, w formie graficznej, a także zapisanej w formie cyfrowej, na płycie CD, w 3 egz., 20) wykonanie niezbędnych prób i badań, 21)uzyskanie wszelkich pozwoleń właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacji sanitarnej. 3. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. Zamawiający, oprócz rękojmi za wady, wymaga od Wykonawcy, udzielenia gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, która powinna być zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta lub dostawcę, ale nie krótsza niż 60 miesięcy dla rurociągów i nie krótsza niż 36 miesiące dla pozostałych materiałów i urządzeń oraz wykonanych prac. Serwis gwarancyjny powinien być świadczony nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki. 5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: 1) obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej), 2) włączeniem nowobudowanych przepompowni i rurociągów do istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej, 3) sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi powiatowej i dróg gminnych, 4) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, 5) badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze, 6) sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg, 8) urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 9) ubezpieczeniem budowy do wysokości ceny przedmiotowego zamówienia, 10) odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy, 11) zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem, 12) wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), 13) zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 14) uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji, 15) pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 16) uzyskaniem zgody wszystkich właścicieli działek, przez które przebiegać będzie sieć kanalizacji sanitarnej na jej posadowienie wraz z pokryciem wszystkich kosztów, 17) wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej całość wykonywanych prac, w formie graficznej, a także zapisanej w formie cyfrowej, na płycie CD, w 3 egz. 6. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego okolic, oraz zebrać na swój koszt i odpowiedzialność, własnym staraniem wszelkie informacje, jakie okażą się niezbędne do przygotowania oferty. 7. Zamawiający oświadcza, że nie dokonywał badań geologicznych gruntów, na których ma być położona sieć kanalizacyjna wraz z przepompownią, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, a związane z tym utrudnienia i koszty obciążają Wykonawcę. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, to jest: dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. W przypadku realizacji części zamówienia przy pomocy podwykonawców umowa z podwykonawcą i dalszym podwykonawcą musi zawierać w szczególności: 1) zakres robót powierzony podwykonawcom, 2) kwotę wynagrodzenia, 3) termin wykonania robót objęty umową, 4) termin zapłaty wynagrodzenia dla podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, który nie może być dłuższy niż 20 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, dostawy lub usługi, 5) termin wynagrodzenia płatnego przez wykonawcę za wykonane prace podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego wykonawcy od zamawiającego. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych w przypadku elementów zawartych w projekcie, przy czym muszą one spełniać wymagania jakościowe określone w opisach projektu i specyfikacji technicznej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające je do obrotu i stosowania. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego, z wykazaniem, że rozwiązanie to spełnia wymagania określone przez zamawiającego w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. Zamawiający uzna urządzenie i materiały za równoważne pod warunkiem uzyskania pozytywnej opinii autora projektu, która będzie wykonywana na koszt Wykonawcy i , którą to opinię Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z propozycją zmian. 12. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia, np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną budowy wraz z wytyczeniem linii regulacyjnych drogi, na dzień przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000, 00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysiące 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach