Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru części Sztumskiego Pola - etap III realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
    REGON: 00052897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru części Sztumskiego Pola - etap III realizowanej w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej dotyczącej sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej dla obszaru części Sztumskiego Pola - etap III, wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń, oraz wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej według opracowanej dokumentacji projektowej bez przyłączy dla obszaru części Sztumskiego Pola - etap III z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Uwaga! Zmiana lokalizacji przepompowni ścieków P1, ze względu na niewyrażenie zgody na podział i sprzedaż części nieruchomości przez jej właściciela. Zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym przepompownię P1 zlokalizowano na działce nr 90/11, a obecnie należy zlokalizować ją na działce nr 90/9 . 3. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) ze zmianami stanowiący Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Zakres prac projektowych: 4.1. Opracowanie koncepcji projektu budowlanego. 4.2. Opracowanie projektu budowlanego wszystkich wymaganych branż wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, po 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf., obejmujący m.in.: a) projekt branży sanitarnej sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków, b) projekt branży sanitarnej przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, c) projekt branży elektrycznej, d) projekt branży drogowej wjazdu na teren przepompowni oraz odtworzenia nawierzchni drogowych, e) projekt zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem przepompowni głównej. 4.3. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. 4.4. Uzyskanie zgody właścicieli nieruchomości na umieszczenie na ich nieruchomościach obiektów i na prowadzenie robót. 4.5. Uzyskanie zgody na wjazd na teren przepompowni. 4.6. Uzyskanie Warunków Technicznych. 4.7. Uzyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych. 4.8. Opracowanie dokumentacji geologicznej. 4.9. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4.10. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej: STWiOR) w zakresie wykonywania robót budowlanych wszystkich branż w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf., 4.11. Opracowanie projektów wykonawczych wszystkich wymaganych branż po 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf., obejmujących m.in.: a) projekt branży sanitarnej sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków, b) projekt branży sanitarnej przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, c) projekt branży elektrycznej, d) projekt branży drogowej wjazdu na teren przepompowni oraz odtworzenia nawierzchni drogowych, e) projekt zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem przepompowni głównej. 4.12. Opracowanie przedmiarów robót wszystkich branż bez przyłączy w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf.. 4.13. Opracowanie przedmiarów robót w zakresie przyłączy w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf.. 4.14. Opracowanie kosztorysów inwestorskich wszystkich branż bez przyłączy w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf.. 4.15. Opracowanie kosztorysów inwestorskich w zakresie przyłączy w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w pdf.. 4.16. Uzgodnienia i decyzje: oryginały wszystkich uzgodnień i decyzji w oddzielnej teczce, a niezależnie od tego kopie podpisane za zgodność z oryginałem w każdym egzemplarzu dokumentacji budowlanej (dalej: Dokumentacja). 4.17. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowym przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych. 5. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: 5.1 Wykonanie robót na podstawie opracowanej Dokumentacji. 5.2 Wykonanie prób częściowych i końcowych, m.in. inspekcja kamerą TV. 5.3 Opracowanie Dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 5.4 Opracowanie kosztorysów powykonawczych. 5.5 Nadzór autorski. 5.6 Zamontowanie na czas realizacji robót m.in. tablic informacyjnych- szt.1, a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych- szt.1 (tablice muszą spełniać wymagania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji Projektów UE dla Beneficjentów RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013) - lokalizacja tablic musi zostać uzgodniona z Zamawiającym. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 33 000,00 zł, słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Nr 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla obszaru części Sztumskiego Pola - etap III, inwestycja w systemie zaprojektuj i wybuduj Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie oryginału w odrębnej kopercie. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach