Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Letnica i Koźla wraz z przepompownią i rurociągiem tłocznym do oczyszczalni ścieków w Świdnicy

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 66-008 Świdnica, ul. Długa 38
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3273115 , fax. 068 3273127
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Długa 38 38
    66-008 Świdnica, woj. lubuskie
    tel. 068 3273115, fax. 068 3273127
    REGON: 97077080100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Letnica i Koźla wraz z przepompownią i rurociągiem tłocznym do oczyszczalni ścieków w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w następującym zakresie rzeczowym: 1. Sieć kanalizacji sanitarnej w m. Letnica z rur litych i kształtek PVC - U klasy S (SDR 34, SN8) w następującym zakresie: 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą - wadium w wysokości 120.000 zł, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kas
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełnienie formularza oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ten będzie stanowić zał. nr 1 do oferty 2. Akceptacja warunków umowy Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do siwz. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 2 do oferty 3. Realność oferty - prawidłowość sporządzenia kosztorysu ofertowego Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zał. nr 3 dołączonego do siwz (przedmiar robót) + koszty monitoringu + pomiary geodezyjne + zajęcie pasa drogowego Dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty 4. Spełnienie warunków art. 22 ust.1oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 4 dołączony do siwz Dokument ten będzie stanowić zał. nr 4 do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: Dokumenty przestawione poniżej : 5a. Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5b W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót, będącego przedmiotem przetargu 5c. Wniesienie wadium Dowód wniesienia wadium w oryginale załączonym do oferty. 5d. Nie zaleganie z uiszczaniem podatków Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5e. Nie zaleganie z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5f Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zam. publicz. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techn., a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokumenty przestawione poniżej : 6a. Wykazanie co najmniej min. osób i podmiotów wymienionych w zał. nr 5 do siwz Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w liczbie nie mniej niż 13 osób. W tym nie mniej niż 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi do: a) kierowania budowy w specjalności instalacji sanitarnych z uprawnieniami bez ograniczeń i praktykę w zawodzie nie mniej niż 5 lat. b) kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie ograniczonym c) kierowania robotami drogowymi w zakresie ograniczonym; wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa. Ponadto nie mniej niż 2 osoby z uprawnieniami do zgrzewania rur PE doczołowo i elektrooporowo, posiadających świadectwa kwalifikacyjne lub inne dokumenty stwierdzające nabycie w/w uprawnień. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 6b. Wykazanie co najmniej min. sprzętu wymienionego w zał. nr 6 do siwz Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia w minimalnym zakresie jak podano w załączniku nr 6 Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób, do w pełni sprawnych ww. jednostek sprzętu, pojazdów lub innego wyposażenia technicznego. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 6 do oferty 6c. Wykazanie co najmniej min. doświadczenia wymienionego w zał. nr 7 do siwz Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat na łączną długość wykonanych sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej nie mniej niż 25000mb oraz wykonanie w tym czasie minimum 5 kpl. przepompowni ścieków, (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Dokument ten będzie stanowić zał. nr 7 do oferty 6d. Przedłożenie dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 7a do siwz Dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w zał. nr 7 do siwz zostały wykonane należycie. Dokumenty te będą stanowić zał. nr 7a do oferty 6e. j.w. Dopuszczalne podwykonawstwo na prace związane z odtworzeniem nawierzchni dla robót drogowych oraz wykonaniem instalacji elektrycznych wraz z automatyką, sterowaniem i sygnalizacją stanów alarmowych. Wykonawca w ofercie winien wskazać jakie części zamówienia powierza podwykonawcom. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia, podwykonawca musi złożyć oświadczenie analogiczne do zał. Nr 4 Dokument ten będzie stanowić zał. nr 8 do oferty 7. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dokumenty przedstawione poniżej : 7a. Potwierdzenie wysokości posiada-nych środków lub zdolności do zaciągnięcia kredytu, w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00zł. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 4.000.000,00 zł (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7b. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie min. 1.000.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidnica.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach