Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz” o długości do 1.000 mb z odprowadzeniem wód opadowych do rzeki Myśla działka nr 32, w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy. 3.2. Sieć kanalizacji deszczowej prowadzona będzie w działkach drogowych nr 146, 144, 136, 116, 112, 110, 35, poboczem lub jezdnią i przez działkę gminną nr 33/5 obręb 2 Myślibórz z odprowadzeniem do rzeki Myśla działka nr 32 w miejscowości Myślibórz. 3.3. Przedmiotowy teren objęty jest częściowo obszarem szczególnego zagrożenia powodzią, na którym prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest wysokie i wynosi 10%, czyli raz na 10 lat oraz średnie prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi 1 %, czyli raz na 100 lat - na podstawie opracowania pn.: „Studium bezpośredniego zagrożenia powodzią na obszarze RZGW w Szczecinie”. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót wg projektu opracowanego przez Wykonawcę. Wykonawca winien zatem zaprojektować i wykonać odtworzenie nawierzchni zgodnie z właściwymi wymaganiami dla kategorii ruchu. 3.5. Budowa kanalizacji deszczowej jest traktowana jako budowa infrastruktury drogowej. W związku z powyższym nie zachodzi wymóg występowania o zajęcie pasa drogowego. W przedmiotowej sprawie będzie udostępniony pas drogowy bez opłat (przekazanie protokolarne). 3.6. Uzyskanie pozwolenia wodnopranego na wykonanie wylotu i wprowadzenia wód opadowych do rzeki należy ująć w wycenie prac projektowych i przygotowania dokumentacji. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w zakresie melioracji wodnych na przedmiotowe przedsięwzięcie, które załącza jako materiał pomocniczy. 3.7. W związku z faktem, iż ul. Mariana Buczka zmieniła nazwę na ul. Ratuszowa, w całej SIWZ i załącznikach ilekroć występuje nazwa ulicy Mariana Buczka zastępuje się ją nazwą ulicy Ratuszowa. 3.8. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i składa się z dwóch części: 1) Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonej koncepcji przebiegu trasy kanalizacji deszczowej wraz ze wszystkimi przyłączami, drenami i wpustami deszczowymi znajdującymi się na trasie jej przebiegu, w tym: • Wykonawca w cenie wykonania przedmiotu zamówienia musi uwzględnić dodatkowe warunki i zakresy zamówienia:  w celu urzeczywistnienia przebiegu wszystkich sieci na etapie projektowania wykonawca musi udokumentować ich przebieg, głębokość dostępnymi metodami oraz ich stan techniczny - konieczność kamerowania wszystkich istniejących sieci kanalizacyjnych, a w szczególności w ul. Warszawskiej i 11 Listopada;  przed przystąpieniem do prac projektowych należy dokonać rozpoznania istniejących warunków gruntowych, a projekt wykonać z uwzględnieniem dokonanych ustaleń;  na całej długości realizowanego zadania należy przewidzieć i wykonać miejsca wymiany lub regulacji krawężników w celu zapewnienia prawidłowego spływu wód deszczowych oraz obniżenie krawężników w miejscach przejść dla pieszych;  przy planowaniu przebiegu sieci przez park należy zweryfikować jej trasę z lokalizacją drzew; • Zamawiający zaleca zastosowanie rozwiązań niezbędnych technicznie tak aby umożliwić Zamawiającemu włączenie w późniejszym czasie istniejących sieci kanalizacji deszczowej:  na skrzyżowaniu ulic: 11 Listopada - Marcinkowskiego i Szarych Szeregów (przepięcie istniejącej kanalizacji deszczowej od strony ul. Północnej);  odwodnienia Rynku wraz z wpustami ulicznymi oraz przykanalikami deszczowymi z budynków;  przepinanie istniejących wpustów do projektowanych studni oraz uwzględnienie dodatkowych wpustów w odniesieniu do zaprojektowanej zlewni;  włączanie wpustów na trójnik po uzgodnieniu z użytkownikiem sieci;  zrzut wody deszczowej wykonać możliwie najkrótszą drogą do rzeki działka nr 32 obręb 2 Myślibórz, w okolicach Parku Armii Krajowej, przez działkę 33/5 obręb 2 Myślibórz;  uwzględnić posadowienie studni na zjeździe głównym na stadionie miejskim przy ul. 11 Listopada w celu odwodnienia stadionu;  likwidację lub przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. 11 Listopada wraz z podłączeniem wszystkich przyłączy i drenaży do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej;  w branży drogowej: odtworzenie konstrukcji jezdni o szerokości ok. 2 m (po wykopie po ułożeniu kanalizacji), oraz odtworzenie konstrukcji jezdni na całej szerokości w ul. Warszawskiej i 11 Listopada (odcinek zlikwidowanej - przebudowanej kanalizacji deszczowej); 2) Wybudowanie kanalizacji deszczowej na podstawie sporządzonej dokumentacji i uzyskanych pozwoleń w tym: • przeprowadzenie kompleksowych prac projektowych i budowlanych koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia; • uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na użytkowanie kanalizacji deszczowej. 3.9. Komplet opracowanej dokumentacji ma zawierać w szczególności: • projekt budowlany – 5 egz. oraz 1 w wersji elektronicznej; • projekt wykonawczy – 5 egz. oraz 1 w wersji elektronicznej; • kosztorysy – 2 egz. wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF, ATH; • przedmiary robót – 2 egz. wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF, ATH; • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 3 egz. PDF, edytowalne; • Inwentaryzacja obiektu – 3 egz. oraz 1 w wersji elektronicznej; Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 12.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 12.2.1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na zadanie: „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz”. 12.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 12.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; e) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach