Przetargi.pl
Budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i oczyszczalnią ścieków oraz zasilaniem elektrycznym, obręb Białuń, Gmina Stara Dąbrowa

Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
    20 20
    73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
    REGON: 81168572800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staradabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i oczyszczalnią ścieków oraz zasilaniem elektrycznym, obręb Białuń, Gmina Stara Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią i oczyszczalnią ścieków i zasilaniem elektrycznym, zlokalizowanego na działkach nr geod. 14, 40,140, 142, 139, 13, 148/2, 150, 135, 154, 159, 166/3, 166/6, 166/9, 173, 181, 3/1, 4, 6, 7/3, 8, 9, 16, 17/1, 17/2, 18, 20, 22, 62, 136/2, 136/3, 153/17, 155, 156, 157, 158, 160, 161, 162, 164, 165, 168, 169, 170, 172, 178, 180,15 obręb Białuń, Gmina Stara Dąbrowa. Zakres prac będzie obejmował: 1.Wykonanie wykopów liniowych pod rurociągi i studzienki. 2.Wykonania podłoża dla posadowienia rurociągów i studzienek. 3.Montaż kanałów sanitarnych. 4.Montaż studzienek rewizyjnych. 5.Montaż armatury. 6.Montaż przepompowni. 7.Montaż oczyszczalni. 8.Montaż wylotu do rzeki. 9.Przejście pod rzeką. 10.Zasypywanie wykopów. Zestawienie robót: 1. Roboty nawierzchniowe: nawierzchnia asfaltowa o pow. 432m?. Chodniki z płyt betonowych o pow. 24m?. 2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej śr. 315 PCV L=526m. 3. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej śr. 200PCV L=691m. 4. Przyłącza kanalizacji sanitarnej śr. 160PCV L= 398 m. 5. Sieci kanalizacji tłocznej śr. 50 PE L=222m. 6. Przejście kanału pod rzeką i pod rowem melioracyjnym metodą przeciskową L=20m. 7. Przepompownie ścieków śr. 1500mm - 2 szt. 8. Oczyszczalnia ścieków (2szt. BIOREAKTORÓW B150 z oprzyrządowaniem). 9. Zagospodarowanie terenu pod przepompownie i oczyszczalnie. 10. Wylot oczyszczonych ścieków do rzeki. 11. Przyłącze wody śr. 32PE L=172m ze studzienką wodomierzową. 12. Instalacja elektryczna - zasilanie przepompowni, oczyszczalni i oświetlenia placu pod oczyszczalnią ścieków. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: 1.Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej). 2. Wpięciem nowobudowanych przepompowni i oczyszczalni ścieków do istniejącego systemu monitoringu. 3. Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi powiatowej i dróg gminnych. 4. Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. 5. Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze. 6. Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7. Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg. 8. Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 9. Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. 10. Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy. 11. Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. 12. Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). 13. Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 14. Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. 15. Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. Jeżeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wyboru elementów wyposażenia i wykończenia wnętrz z wyłonionym Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia, np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną budowy wraz z wytyczeniem linii regulacyjnych ulicy na dzień przekazania placu budowy. Lokalizacja zadania inwestycyjnego: 1. Działki ewidencyjne nr 14, 40,140, 142, 139, 13, 148/2, 150, 135, 154, 159, 166/3, 166/6, 166/9, 173, 181, 3/1, 4, 6, 7/3, 8, 9, 16, 17/1, 17/2, 18, 20, 22, 62, 136/2, 136/3, 153/17, 155, 156, 157, 158, 160, 161, 162, 164, 165, 168, 169, 170, 172, 178, 180,15 obręb Białuń, Gmina Stara Dąbrowa. 2. Inwestycja przebiega przez teren parku w m. Białuń, ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków (działka nr 166/9), w związku z powyższym prace na terenie działki nr 166/9 należy prowadzić w sposób zapewniający ochronę zieleni wartościowej historycznie i przyrodniczo, a teren po zakończeniu robót budowlanych należy doprowadzić do poprzedniego stanu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach