Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg
- Adres: 36001 Trzebownisko, Trzebownisko
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 177 713 700, , fax. 177 713 719
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
Trzebownisko 976
36001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
tel. 177 713 700, , fax. 177 713 719
REGON: 69058215700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trzebownisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym do 1 kV w ramach zadania budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Łąka i Łukawiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym do 1 kV w ramach zadania budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Łąka i Łukawiec 1.1. Budowa oświetlenia drogi gminnej – dz. nr. 4073 w miejscowości Łąka Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: Budowę linii kablowej NN- 400V typu YAKXS 4x35 mm2 w rurze ochronnej typu - DVK-110 na całej długości - L=8/30 m, Budowę słupów oświetleniowych strunobetonowych - kpi 7, Budowę wysięgników i opraw oświetleniowych -LED -52W na nowych słupach strunobetonowych - szt. 7, Montaż przewodu napowietrznego -ASXSn- 4x25- L- 310/3 50m, Dobudowę w istn. szafie oświetleniowej SOU- Łąka-7 podstaw bezp. 3x25A oraz listwy IZ-4x95- kpi 1, Budowę wysięgników i opraw oświetleniowych -LED-42W na istniejących słupach PGE- Dystrybucja S.A. -nr 9/7/B; 1 i/7/B; 13/7/B; 14/7/B; 16/7 /B -kpl 5 1.2. Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1382R- etap II oraz drogi gminnej nr 2920 w m. Łukawiec Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: Budowę linii kablowej NN-400V typu YAKXS 4x35 mm2 w rurze ochronnej typu - DVK-110 na całej długości L=568m, Montaż przewodów napowietrznych ASXSn- 4x25 L=275 m, Budowa stalowych słupów oświetlenia ulicznego typu: S-90C-3 H=9 m z trzonem S-80PC-3 na fundamentach betonowych F-150/200 malowane w kolorze RAL-szary z przykryciem lakierem bezbarwnym; zabezpieczone elastomerem poliuretanowym na fundamencie betonowym typu F-150/200-kpi 2, Budowa stalowych słupów oświetlenia ulicznego typu: S-100 C-3 H= 10mz trzonem S-90PC-3 na fundamentach betonowych F-150/200 malowane w kolorze RAL, -szary z przykryciem lakierem bezbarwnym; zabezpieczone elastomerem poliuretanowym na fundamencie betonowym typu F-150/200- kpi 8, Budowa betonowych slupów oświetleniowego typu E12- kpi 7, Budowa opraw oświetleniowych -LED -52 W – szt. 17, Budowa złącza kablowego - ZKS-1 na istn. słupie nr 8 /19 /B - kpl 1, Budowa szafy oświetlenia ulicznego na fundamencie betonowym -SOU- - kpl 1 1.3. Budowa oświetlenia dróg gminnych wewnętrznych w m. Łukawiec Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: Budowę złącza słupowego ZKS-1 na istn. słupach – PGE - kpl 2, Budowę złącza słupowego ZKS-1 na proj. słupie-8/21/0 - kpl 1, Budowę słupa oświetleniowego typu El2/10 - kpl 1, Budowę słupa oświetleniowego typu E12 / 6-kpl 2, Budowę słupa oświetleniowego typu El0,5 /4,3 -kpl 2, Budowę słupa oświetleniowego typu El0,5 / 6 -kpl 5, Budowę słupa oświetleniowego typu El0,5 /10-kpl 1, Budowę opraw oświetleniowych -LED-52 W na wysięgnikach na projektowanych słupach strunobetonowych - kpl 5, Budowę opraw oświetleniowych -LED -42 W na wysięgniku na projektowanych słupach strunobetonowych oraz na istn. słupie PGE-nr 8/21/C- kpl 7, Montaż przewodu napowietrznego-ASXSn-4x25 -m390, Montaż przewodu napowietrznego -ASXSn-2x25 - m235, Montaż przewodu napowietrznego -ASXSn-2x16 - m 60, Dobudowa w istn. szafie oświetleniowej SOU-Łukawiec-21, podstaw bezp. 3x25 oraz listwy LZ-4x95 - kpl 1 Przedmiary robót w/w dróg stanowią załączniki do SIWZ - przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy. Ponadto zakres zamówienia obejmuje inne niezbędne do zrealizowania zamówienia roboty towarzyszące podstawowemu zakresowi robót nie ujęte w przedmiarach i SIWZ, a bez których nie można wykonać zamówienia. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 1 etatu *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ Dokumenty powinny być składane w następującej formie: 1. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec
Dodano: 2024-07-01 - Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Ustrzyki Dolne
Dodano: 2024-05-22 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
Dodano: 2024-04-25 - "Remont słupów po kolizjach drogowych oraz wymiana źródeł światła w oprawach oświetlenia ulicznego"
Dodano: 2024-03-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Przemysłowej
Dodano: 2023-10-31 - Budowa oświetlenia ulicznego dróg publicznych na terenie Gminy Niebylec
Dodano: 2023-10-02 - Budowa sześciu odcinków oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Babica, Czudec, Przedmieście Czudeckie, Pstrągowa i Wyżne
Dodano: 2023-09-22 - Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy M.J. Piłsudskiego i Kochanowskiego w Kańczudze – w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zad. inwest. pn.: Bud. i rozbud. oświet. ulicz. na terenie MiG K-ga
Dodano: 2023-03-20 - Modernizacja istniejącej i budowa nowej infrastruktury oświetleniowej oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Związku
Dodano: 2023-03-15 - Kompleksowe modernizacje ulicznego oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Jarosław
Dodano: 2023-02-22