Gmina Kondratowice ogłasza przetarg
- Adres: 57-150 Prusy, Kondratowice, ul. Nowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3927681 , fax. 071 3926021
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kondratowice
Kondratowice, ul. Nowa 1 1
57-150 Prusy, woj. dolnośląskie
tel. 071 3927681, fax. 071 3926021
REGON: 93193494000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa segmentu szatni dla zespołu boisk - Orlik 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa segmentu szatni dla zespołu boisk - Orlik 2012 w miejscowości Kondratowice na działce nr 22/3. Zakres robót obejmuje: I. Roboty budowlane II. Roboty instalacyjne III. Roboty elektryczne Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z projektem budowlanym oraz książką przedmiarów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz zgłoszenia uczestnictwa - wg załącznika nr 1. 2. Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych 5 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 6. Oświadczenie - wg załącznika nr 4 7. Kosztorys, na podstawie którego Wykonawca dokonał wyceny ceny ofertowej - załącznik nr 5 8. Dowód wpłaty wadium, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-22 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-05-06 - Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rodzinny park rekreacyjno-sportowy przy ulicy Oświęcimskiej - budowa placu zabaw i siłowni napowietrznej (LBO)
Dodano: 2016-04-15 - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z szatnią sportową w miejscowości Łagoszów Mały
Dodano: 2016-04-14 - Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Budowa siłowni plenerowej przy ul. Goździkowej (LBO)
Dodano: 2016-04-13 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-04-12 - Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie
Dodano: 2015-07-08 - Budowa świetlicy wiejskiej w Czeszycach - stan surowy otwarty
Dodano: 2015-05-27 - Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2015-05-21