Przetargi.pl
BUDOWA ŚCIEŻKI SPACEROWO-ROWEROWEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGALINEK

Urząd Miejski w Mosinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8132251 , fax. 061 8132941
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Mosinie
    Pl. 20 Października 1 1
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8132251, fax. 061 8132941
    REGON: 00052577700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚCIEŻKI SPACEROWO-ROWEROWEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGALINEK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa 587,93 mb ścieżki spacerowo-rowerowej w miejscowości Rogalinek, na odcinku od szkoły podstawowej do wsi Sasinowo, polegające na wykonaniu w szczególności następujących robót: a) roboty drogowe: - wykonanie 180,0 m2 nawierzchni ścieżki spacerowo-rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm, domino, - wykonanie 1410,0 m2 nawierzchni ścieżki spacerowo-rowerowej z nawierzchni żwirowo-piaskowo-asfaltowej gr. 3 cm, - oznakowanie poziome i pionowe wraz z robotami towarzyszącymi b) obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą; c) zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z ich oznakowaniem w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.1 wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającą na budowie drogowej nawierzchni żwirowo-piaskowo-asfaltowej o wartości minimum 100 000 zł brutto. 1.2.2 Dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi w specjalności drogowej, w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa - w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 1.3) Wykaz wykonanych robót budowlanych - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogowej nawierzchni żwirowo-piaskowo-asfaltowej o wartości minimum 100 000 zł brutto. 1.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz), tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi w branży drogowej i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego; 1.5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, tj. uprawnienia budowlane wykonawczymi w branży drogowej w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych oraz aktualne zaświadczenie właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach