Urząd Miasta Mszana Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 310 417, , fax. 183 311 555
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mszana Dolna
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
tel. 183 310 417, , fax. 183 311 555
REGON: 52548700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Mszanki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Mszanki. Zakres prac, o których mowa w pkt 1 obejmuje, m.in. a) karczowanie krzaków, b) wyznaczenie układu geometrycznego ścieżki rowerowej, c) roboty ziemne: korytowanie, profilowanie pod warstwy konstrukcyjne, budowa nasypów, d) ułożenie warstw podbudowy z kruszywa niezwiązanego, e) wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwy ścieralnej, f) roboty wykończeniowe, utwardzenie poboczy z kruszywa niezwiązanego, obsianie ziemią urodzajną powierzchni zielonych, g) wykonanie oznakowania poziomego na całej długości trasy, h) w rejonie skrzyżowań projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi drogami lokalnymi: - umieszczenie elementów organizacji ruchu uniemożliwiających wjazd pojazdów zmechanizowanych na projektowana drogę - wykonanie oznakowania pionowego informującego o drodze rowerowej, i) oświetlenie części ścieżki rowerowej – dostawa i montaż lamp ledowych zasilanych za pomocą paneli fotowoltaicznych, j) dostawa i montaż obiektów małej architektury, w szczególności stojaków na rowery oraz ławostołów,k) wykonanie przebiegu sytuacyjno wysokościowego trasy rowerowej dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, co umożliwi swobodne korzystanie z tras osobom niepełnosprawnym z każdym rodzajem niepełnosprawności poprzez: - separację ruchu samochodowego - umożliwienie łatwego włączenia się do ruchu – brak wysokich krawężników o wys. powyżej. 5 cm, szerokość ścieżki – 3m, l) wykonanie ścieżki o szerokości spełniającej wymagania minimalne szerokości dla osób niepełnosprawnych, ł) wykonanie ścieżki z zachowaniem wysokich standardów związanych z należytym oznakowaniem ścieżki, które nie będzie ograniczało możliwości poznawczych dla osób niepełnosprawnych, w szczególności dla osób słabowidzących zastosowane zostanie oznakowanie o odpowiednim kontraście i wielkości, m) oznakowanie ścieżki ma być przygotowane tak, aby osoby mające ograniczone możliwości poznawcze nie miały problemów z użytkowaniem powstałej infrastruktury. Oznakowanie będzie w formie prostych obrazków, zarówno w postaci znaków drogowych, jak i oznakowania poziomego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.10.2019 do godz. 10.00,3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Mszana Dolna nr. 04 8808 0006 0010 0000 0563 0007, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art.89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy. 4) Kosztorys ofertowy 5)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 3. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ).Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Chrzanowskim
Dodano: 2024-03-12 - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Nawojowej i Żeleźnikowej Wielkiej”
Dodano: 2024-03-11 - Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
Dodano: 2024-03-07 - Zró roz Gm Rz po roz inf ed i dr z podz na dwie części: 1. Bud b przed i żł wr z nie infr w m. Bor, gm Rze-et I 2. Roz dr g nr K st ul Ziel w Rze km 000 - 0+897 z ośw i odw or zab ist inf tech
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-02-12 - Remont ogólnodostępnego parkingu wraz z utwardzeniem terenu, remontem kanalizacji opadowej oraz budową fragmentu ogrodzenia w msc. Łętownia
Dodano: 2023-11-22 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-10-06 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gromnik” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-26