Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej NR 5144 P Baszków-Bestwin

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Transportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 226 531 , fax. 627 226 531
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 226 531, fax. 627 226 531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej NR 5144 P Baszków-Bestwin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia wskazany w punkcie 3.2 SIWZ .Przedmiot postępowania obejmuje: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej NR 5144 P Baszków-Bestwin Zakres prac obejmuje: Załącznik 1A 1. Roboty odtworzeniowe: - roboty pomiarowe : 0,677 km , 2. Roboty ziemne pod ścieżkę- wykopy - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi: 414,75 m3 - ręczne formowanie nasypów na rowach : 637,35 m3 3. Roboty nawierzchniowe – ścieżka: - ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 1185,00 m2 , - obrzeża betonowe 30x8 cm : 1163,00 m , - krawężniki betonowe wtopione 12x25 cm: 53,00 m -warstwa podsypkowa z piaski o grubości 10 cm : 1207,00 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15 cm : 1207,00 m2, - nawierzchnia ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej- czerwonej bezfazowej grubości 8 cm : 22,00 m2, - skropienie emulsja asfaltową drogową: 2370,00 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11W 50/70 grubości 3 cm (warstwa wiążąca): 1185,00 m2, - nawierzchnia ścieżki z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm AC 8S 50/70 (warstwa ścieralna): 1185,00 m2, 4.Wjazdy do posesji z kostki betonowej grubości 8 cm: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi: 130,176 m3, - warstwy odsączające grub. 10 cm : 205,00 m2, - warstwa podbudowy zasadniczej grub. 20 cm z kruszyw łamanych: 205,00 m2, - wjazdy do posesji z kostki brukowej grub. 8 cm szara, bezfazowa : 205,00 m2 5. Zjazdy na drogi boczne- gminne - warstwy odsączające grub. 15 cm : 120,44 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grub. 20 cm : 120,44 m2 , - skropienie emulsją asfaltową: 120,44 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 3 cm (warstwa wyrównawcza): 120,44, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grub. 5 cm (warstwa ścieralna) na wjazdach AC 11S 50/70:120,44 m2 6.Ułożenie krawężników: - rowki pod krawężnik i ławy krawężnikowe: 697,00 m, - ława pod krawężnik betonowa z oporem: 18,218 m3 , - krawężniki betonowe wystające 15x30 cm : 697,00 m, 7. Odbudowa przekopów po przykanaliki: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi odbudowa nawierzchni pod przykanaliki:15,75 m3, -wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem o Rm= 5,0 MPa grubości 15 cm: 35,00 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 20 cm : 35,00m2, - podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 7 cm –beton asfaltowy AC 22P 50/70: 35,00 m2, - skropienie emulsją asfaltową 2x : 70,00 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 6 cm (warstwa wiążąca) mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16 W 50/70 : 35,00 m2 , - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm (warstwa ścieralna) AC 11 S 50/70 : 35,00 m2 , 8. Odwodnienie drogi: -wykopy pod studnie wpustowe i studnie kontrolne: 91,56 m3, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1000 mm: 2,00 stud. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1200 mm: 7,00 stud. - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1500 mm : 1,00 stud. - studzienki ściekowe uliczne betonowe krawężnikowo- jezdniowe o średnicy 500 mm: 15,00 szt, - roboty ziemne pod przykanaliki: 35,00 m3, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 10 cm i 15 cm: 36,146 m3 - kanały z rur PVC o śr. wewn. 600 mm- : 6,00 m, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 500x12,3 mm- kanalizacja deszczowa: 297,00 m, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 315 mm: 92,00 m, - kanały z rur o śr. zewn.200 mm- przykanaliki: 74,00 m - obudowy wylotów do kolektora– o średnicy 60 cm z kamienia: 1,00 szt, - obudowa wylotu kolektora o śr. 50 cm : 1,00 szt, -obudowa wylotów i wlotów kolektorów o śr. 31 cm : 2,00 szt, - obudowa wylotów do rowu- przykanaliki o śred. 20 cm: 6,00 szt. - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm pobocza ścieżki: 836,70 m2, - oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm: 73,00 m, 9. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -pionowe znaki drogowe –słupki z rur stalowych: 20,00 szt, - pionowe znaki drogowe : 20,00 szt , - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową : 19,275 m2, Załącznik 1B: skrzyżowanie gazociągów ze ścieżką o l= 49 m - profilowanie i zagęszczenie podłoża: 122,50 m2, - obrzeża betonowe 30x8 cm: 98,00m, - warstwy odsączające grub. 15 cm: 122,50 m2, - warstwy podbudowy z kruszyw łamanych grub. 15 cm: 122,50 m2, - nawierzchnia ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej- czerwonej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem: 122,50 m2, UWAGA : szczegółowy przedmiar robót stanowią załączniki Nr 1a oraz Nr 1b.Wykonawca wykona prace zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), sztuką budowlaną, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.300,00 zł .Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku: PKO BP O/Krotoszyn 59 1020 2267 0000 4402 0004 2317 z adnotacją Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 5144 P Baszków-Bestwin.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed terminem składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kserokopię wniesienia wadium należy załączyć do oferty.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.Oferta wykonawcy , który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 2)Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ.- dokument składany w terminie składania ofert wskazanym w SIWZ- dołączony do oferty 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty,4)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz osób umocowanych przez Wykonawcę konieczne jest złożenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,5)Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia. Powyższy zapis dotyczy wyłącznie pracowników wykonujących czynności: – osoba wykonująca czynności związane z obsługą zagęszczarek płytowych lub walcy wibracyjnych odpowiedzialna za prawidłowe zagęszczenie podłoża – osoba wykonująca czynności związane z prawidłowym pod względem technicznym układaniem kostki betonowej ,krawężników oraz układania nawierzchni bitumicznych na ścieżce pieszo-rowerowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: 1) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć, pod rygorem odpowiedzialności karnej, oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do faktycznego realizowania przedmiotu zamówienia – w terminie ustalonym przez Zamawiającego, przed podpisaniem umowy, (załącznik nr 6b do SIWZ) ( dokument ten będzie wymagany od Wykonawcy którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza 2) Zamawiający, zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę itp.) potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu, 3) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa powyżej musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o którym mowa w pkt.1. 4) Niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy – Zał. Nr 9 do SIWZ wzór umowy,6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ),7)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku –załącznik nr 7 . Wykonawca ma złożyć takie oświadczenie wtedy kiedy wybór jego oferty doprowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o VAT. W przypadku braku tego dokumentu -informacji ze strony Wykonawcy Zamawiający uzna, że obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach