Przetargi.pl
Budowa ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej na terenie Gminy Strawczyn

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej na terenie Gminy Strawczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: Budowa ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej na terenie Gminy Strawczyn. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy zadania pn. „Budowa ścieżki narciarsko-biegowo-rowerowej na terenie gminy Strawczyn, gm. Strawczyn” (zw. dalej ścieżką n-b-r) w ramach realizacji Zintegrowanej Inwestycji Terytorialnej Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego pn. „Ochrona terenów cennych przyrodniczo na terenie gminy Strawczyn – ścieżka narciarsko-biegowo-rowerowa”. Inwestycja planowana jest do dofinansowania z RPO WŚ na lata 2014-2020. Obszar objęty inwestycją zlokalizowany jest na terenie Gminy Strawczyn w miejscowościach: Hucisko, Kuźniaki, Małogoskie, Niedźwiedź, Promnik, Strawczyn oraz Strawczynek. Zamówienie obejmuje budowę ścieżki n-b-r w tym: 1) Budowę oznakowania trasy ścieżki 2) Budowę elementów małej architektury 3) Budowę toalety publicznej. 4) Budowę altany z tężnią solankową wraz ze zbiornikiem i instalacją solanki 5) Budowę altany piknikowej 6) Budowę i rozbiórki nawierzchni 7) Budowę instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz (na zewnątrz oraz wewnątrz budynku) (w tym budowa instalacji oświetleniowej zewnętrznej i wewnętrznej) 8) Budowę instalacji wodociągowej wewnętrznej wewnątrz budynku 9) Przebudowę i budowę instalacji wodociągowej wewnętrznej na zewnątrz budynku 10) Budowę instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej wewnątrz i na zewnątrz budynku 11) Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej 12) Rozbiórkę istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej 13) Rozbiórki: istniejącego obiektu toalety, boiska do siatkówki, nawierzchni utwardzonych Działki, na których znajdować się będzie oznakowanie ścieżki narciarsko-rowerowo-biegowej (są działkami znajdującymi się w bezpośrednim sąsiedztwie dróg lub będącymi drogą: - drogowymi (drogi gminne) - drogowymi (drogi powiatowe) - leśnymi - terenów mieszkaniowych - nieużytkami - gruntami ornymi - pastwiskami trwałymi - gruntami zadrzewionymi i zakrzewionymi na użytkach rolnych. W ramach inwestycji zagospodarowane zostaną działki ewidencyjne numer: 1) 467/2, 467/3 w miejscowości Niedźwiedź. Obszar o powierzchni około 1510,00 m2 będzie przestrzenią rekreacyjną z jednym obiektem kubaturowym – toaletą systemową publiczną, altaną z tężnią solankową, elementami małej architektury, oświetleniem terenu, nawierzchniami utwardzonymi, infrastrukturą techniczną oraz nasadzeniami zieleni. Na terenie inwestycji znajduje się ciąg komunikacyjny w postaci utwardzonej drogi pieszo-rowerowej. W południowej części należy wybudować altanę z tężnią solankową o wymiarach 7,20 x 7,20 m. Obiekt o konstrukcji drewnianej, otwartej, który od strony wschodniej, południowej i zachodniej należy posadzić żywokoły wierzbowe – wygrodzenie z pędów wierzby. Na wschód od altany, pod powierzchnią terenu należy wybudować dwa zbiorniki na solankę. Pomiędzy istniejącą drogą, a altaną należy wybudować nawierzchnię utwardzoną z kostki betonowej oraz posadzić trawy ozdobne ze ściółką grysową wzdłuż drogi w kierunku zachodnim. Północną część obszaru zagospodarowania należy podzielić na dwie przestrzenie wsadzając trzy ciągi żywokołów wierzbowych. Pierwsza strefa to obszar z nawierzchnią tłuczniową, na której należy umiescić stację naprawy rowerów, tablicę informacyjną oraz stojaki rowerowe. Należy także w tej części nasadzić trawy ozdobne ze ściółką grysową, której ciąg zamykać będzie ławka od strony wschodniej. W drugiej strefie północnej części zagospodarowania należy posadowić pitnik oraz toaletę publiczną o dostępie istniejącej ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej. Przestrzeń należy wzbogacić o nasadzenia wierzby purpurowej (Salix purpurea) oraz, podobnie jak w południowej części, trawę ozdobną Na działce nr 467/3 oraz 476/2 obr. 0006 Niedźwiedź, gmina Strawczyn należy wybudować/przebudować: instalację elektryczną, wodociągową, kanalizację sanitarną, instalację solanki wraz ze zbiornikami solanki. 2) 878/3 w miejscowości Promnik. Obszar zagospodarowania terenu o powierzchni około 985,00 m2 będzie przestrzenią rekreacyjną z altaną piknikową, elementami małej architektury, oświetleniem terenu, nawierzchniami utwardzonymi, infrastrukturą techniczną oraz nasadzeniem zieleni. W północnej części należy wybudować altanę o wymiarach 2,90 x 6,00 m, wyposażoną w stoły i ławy. Obiekt o konstrukcji drewnianej, otwartej, który od strony zachodniej należy obsadzić żywokołami wierzbowymi – wygrodzenie z pędów wierzby. Na terenie działki należy umieścić dwie tablice informacyjne, cztery stojaki rowerowe, dwa kosze na śmieci , sześć ławek . Obszar zagospodarowania dostępny jest od strony południowej działki, z istniejącej drogi gruntowej. Należy wybudować nawierzchnię z kostki betonowej, nasadzić trawy ozdobne ze ściółką grysową oraz wierzby purpurowe (Salix purpurea). Na działce nr 878/3 oraz 300/2 w Promniku należy wykonać instalację elektryczną. Uwaga: Przy sporządzaniu oferty cenowej należy zwrócić uwagę na przebieg instalacji sieci elektrycznej na działce 878/3 w Promniku. Dokonując wyceny budowy instalacji elektrycznej na w/w działce należy posiłkować się rysunkiem dołączonym do projektu budowlanego pod nazwą „ELEKTRYKA PROMNIK”. Instalację należy przeprowadzić od istniejącego złącza kablowo-pomiarowego ZK-1/RBL 1x160/1P do projektowanej szafki sterowania oświetleniem SO oraz rozprowadzić zgodnie z projektem w granicach istniejącego ogrodzenia na działce 878/3. Przy wycenie nie należy się sugerować długością linii kablowej nN podanej na legendzie elektrycznej rysunku A1-05 (120 m). W zakresie Wykonawcy jest określenie długości na podstawie podanego rysunku. Mając powyższe na uwadze zaleca się wizję w terenie dla precyzyjnego przygotowania oferty cenowej. Teren jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego. Na pozostałych działkach nie projektuje się instalacji ani urządzeń uzbrojenia terenu, nie zmienia się ukształtowania terenu ani pokrycia szatą roślinną oraz nie zmienia się istniejącego układu komunikacyjnego pozostałych działek objętych opracowaniem, ani ich dostępności Cały zakres projektu obejmuje: • Ławki z oparciem – 7 szt. • Ławki z oparciem drewniane – 3 szt. • Pitnik – 1 szt. • Kosze – 3 szt. • Stojaki dla rowerów –8 szt. • Stojaki dla rowerów drewniane – 3 szt. • Tablice informacyjne aluminiowe – 2 szt. • Tablice informacyjne drewniane – 18 szt. • Oznakowanie – szyldy kierunkowe drewniane – 20 szt. • Oznakowanie – szyldy kierunkowe aluminiowe – 41 szt. • Lampy oświetleniowe parkowe – 2 szt. • Lampy posadzkowe zewnętrzne – 6 szt. • Samoobsługowa stacja naprawy rowerów – 1 szt. • Altana z tężnią solankową – 1 szt. • Altana piknikowa – 1 szt. • Stoły z ławkami – 2 szt. • Toaleta publiczna – 1 szt. • Nawierzchnie utwardzone wodoprzepuszczalne oraz z kostki betonowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma tylko i wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia celu i rezultatu projektu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i inspektora nadzoru Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Teren, na którym prowadzona będzie inwestycja jest ogólnodostępny i można go zwizytować bez udziału Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich postanowień nałożonych na Zamawiającego– Decyzją Starosty Kieleckiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę Nr 2447/2019 z dnia 22.11.2019 r. w terminie określonym w dziale V niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.2.1. gwarancjach bankowych; 2.2.2. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem „Wadium – Budowa ścieżki n-b-r na terenie gminy Strawczyn,, znak sprawy: ZP.271.1.8.2020” 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 2.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową netto i brutto, kryterium „Okres gwarancji”, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a; 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) dowód wpłaty wadium 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach