Przetargi.pl
Budowa ścieżki dydaktycznej pieszo-rowerowej – teren wokół tzw. Glinianek w Mosinie

Gmina Mosina ogłasza przetarg

  • Adres: 62050 Mosina, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 109 500 , fax. 618 109 558
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
    Pl. 20 Października 1
    62050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 618 109 500, fax. 618 109 558
    REGON: 63125862600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki dydaktycznej pieszo-rowerowej – teren wokół tzw. Glinianek w Mosinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa ścieżki dydaktycznej pieszo-rowerowej o długości około 1800m i szerokości 2,5m – na terenie wokół tzw. Glinianek w Mosinie na działkach o nr. ewid.: 160/14 ; 160/15 ; 160/8 ; 160/11 ; 160/10 ; 160/9 ; 228/3 ; 230/4 ; 160/6 ; 160/16; polegające na: - budowie ścieżki dydaktycznej, - budowie infrastruktury towarzyszącej, wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą oraz ochroną geodezyjnych punktów poligonowych. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. 2) Zakres robót: 1. wycinka drzew i krzewów, 2. zdjęcie humusu i profilowanie terenu, 3. wykonanie ciągów pieszo-rowerowych w 3 połączonych odcinkach, 4. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągów o szerokościach 2,5m, 5. odwodnienie korpusu ciągu pieszo-rowerowego jako powierzchniowe poprzez pobocza na teren przyległy, 6. budowa infrastruktury towarzyszącej – miejsca odpoczynku – 6 szt. 7. dostawa i montaż elementów małej architektury (projekty tablic muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego): a) stojaki na 4-6 rowerów – 4 szt., b) ławki – 12 szt., c) tablice edukacyjne – 6 szt. (Zamawiający posiada projekt tablicy według, którego należy ją wykonać), d) tablice informacyjne – 3 szt., e) tablice z regulaminem – 4 szt., f) tablica z mapą – 1 szt. 8. oznakowanie pionowe – słupki ograniczające wjazd na ciąg pieszo-rowerowy przez pojazdy mechaniczne (quad’y) – na wjazdach na ścieżkę dydaktyczną, 9. elementy bezpieczeństwa – bariery zabezpieczające w miejscach wysokich skarp, Uwaga: Pozyskane w trakcie wycinki drewno należy do Zamawiającego i należy je przetransportować poza teren budowy na wskazane przez Zamawiającego miejsce, leżące w odległości do 300 m od terenu budowy. Ilość transportowanego drewna określona została w przedmiarze robót w poz.1.2 – Usunięcie drzew lub krzewów. 3) Prace formalno-prawne 1. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a. Rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego. b. Protokoły odbiorów częściowych i końcowych. c. Kompletny zakończony dziennik budowy. d. Zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz z aprobatami i certyfikatami. e. Geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. 2. Inne protokoły lub uzgodnienia niezbędne do odbioru końcowego i przekazania obiektu do użytkowania. 4) Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizowanego zadania do: 1. Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego, odpowiednio oznakowanego na plac budowy. 3. Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo- finansowego. 4. Uporządkowania, po zakończeniu prac, terenu objętego inwestycją. 5. Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień. 6. Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach. 7. Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : 1. Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ . 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ 3. Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokument – zobowiązanie dotyczące: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – UWAGA! Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o treści złożonych ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach