Przetargi.pl
Budowa ścieżek spacerowych, alejki dojazdowej, boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej w Parku Leśnym im. Armii Łódź

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek spacerowych, alejki dojazdowej, boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej w Parku Leśnym im. Armii Łódź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżek spacerowych, alejki dojazdowej, boiska do koszykówki i siłowni zewnętrznej w Parku Leśnym im. Armii Łódź” na działce nr 57/7 w obrębie B – 37 przy ul. Zagonowej w Łodzi, która obejmuje: 3.1.1 Zakres prac zrealizowany w 2018 r w ramach zamówienia obejmuje: 3.1.1.1 Zakres I - ramach zamówienia podstawowego wykonanie robót wg. dokumentacji opracowanej przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego w lipcu 2016 r. wraz z aktualizacją kosztorysów opracowaną przez PAGRE- Grzegorz Mamenas w czerwcu 2018 r.: 3.1.1.1.1 Roboty przygotowawcze, (wycenić z poz. 1-7 przedmiarów) 3.1.1.1.2 Budowa alejki dojazdowej, (wycenić dla obmiaru 10,1 m2 z poz. 31-42 przedmiarów) 3.1.1.1.3 Montaż małej architektury: 3.1.1.1.3.1 Roboty przygotowawcze, (wycenić dla 1/3 wartości z poz. 43-47 i 53-55 przedmiarów) 3.1.1.1.3.2 Dostawa i montaż koszy na śmieci, (wycenić z poz. 49 przedmiarów) 3.1.1.1.3.3 Dostawa i montaż stojaków na rowery, (wycenić z poz. 50 przedmiarów) 3.1.1.1.3.4 Dostawa i montaż tablicy z regulaminem, (wycenić z poz. 51 przedmiarów) 3.1.1.1.3.5 Roboty fundamentowe, (wycenić dla 1/3 wartości z poz. 52 przedmiarów) 3.1.1.2 wg. dokumentacji na budowę alejki i siłowni opracowanej przez PAGRE-Grzegorz Mamenas w lipcu 2018 r.: 3.1.1.2.1 Nawierzchnia siłowni i alejki spacerowej łączącej z placem zabaw, (wycenić z poz. 1-9 przedmiarów) 3.1.1.2.2 Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: 3.1.1.2.2.1 Motyl i motyl rewers, (wycenić z poz. 10 przedmiarów) 3.1.1.2.2.2 Rower i jeździec, (wycenić z poz. 11 przedmiarów) 3.1.1.2.2.3 Narty i drabinka, (wycenić z poz. 12 przedmiarów) 3.1.1.2.2.4 Zestaw dla osób z niepełnosprawnością, (wycenić z poz. 13 przedmiarów) 3.1.1.2.2.5 Stepper i twister, (wycenić z poz. 14 przedmiarów) 3.1.1.2.2.6 Ławki parkowe - 4 szt. (wycenić z poz. 15 przedmiarów) 3.1.1.2.3 Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.1.1.2.4 Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 3.1.1.3 Zakres II w ramach opcji wykonanie robót wg. dokumentacji opracowanej przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego w lipcu 2016 r. wraz z aktualizacją kosztorysów opracowaną przez PAGRE- Grzegorz Mamenas w czerwcu 2018 r.: 3.1.1.3.1 Budowa boiska terenowego do koszykówki, (wycenić z poz. 8-30 przedmiarów) 3.1.1.3.1.1 Poliuretanowa nawierzchnia boiska, 3.1.1.3.1.2 Dostawa i montaż tablicy z konstrukcją wsporczą i fundamentem, 3.1.1.3.1.3 Dostawa i montaż ogrodzenia boiska (piłkochwytu), 3.1.1.3.2 Budowa terenów utwardzonych przy boisku, (wycenić dla obmiaru 44,0 m2 z poz. 31-42 przedmiarów), 3.1.1.3.3 Montaż małej architektury, 3.1.1.3.3.1 Dostawa i montaż ławek parkowych – 6 szt. (wycenić dla 40% wartości z pozycji 43-47 i 53-55 i 6 szt. z pozycji 48 przedmiarów) 3.1.1.3.4 Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.1.1.3.5 Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 3.2 Warunki i zasady skorzystania z prawa opcji w zakresie realizacji Zakresu II: 3.2.1 Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zapewnienia środków finansowych w okresie obowiązywania umowy, przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania robót objętych zakresem II w ramach prawa opcji, na warunkach określonych w umowie. 3.2.2 Zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach prawa opcji został określony w pkt 3.1.1.3 3.2.3 Warunkiem skorzystania z wykonania Zakresu II jest złożenie pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, najpóźniej w ciągu 3 dni robocze od daty zawarcia niniejszej umowy. 3.2.4 Brak pisemnego zgłoszenia ze strony Zamawiającego nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę. 3.2.5 Termin wykonania zakresu prac zleconych w ramach prawa opcji przez Zamawiającego w składanym przez niego oświadczeniu jest tożsamy z terminem wykonania zamówienia podstawowego. 3.2.6 Wszystkie postanowienia niniejszego opisu mają zastosowanie również do Zakresu II 3.3 Zamawiający określił standardy jakościowe wykonania robót budowlanych spełniające wymagania określone w dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych klas wytrzymałościowych materiałów konstrukcyjnych, technologii wykonania nawierzchni, zgodności urządzeń i małej architektury z Łódzkim Standardem Dostępności. 3.4 Zamawiający uwzględnił w przedmiocie zamówienia koszty cyklu życia przedmiotu usługi związane z wycofaniem (utylizacją) powstających odpadów poprzez zobowiązanie wykonawcy do uwzględnienia ww. kosztów w cenie oferty. 3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie robót budowlanych przez kierownika budowy / kierowników robót, posiadających odpowiednie uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni ulepszonych, montażu małej architektury i urządzeń, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.9 Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 3.10 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.11 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.12 Miejsce wykonania prac - ul. Zagonowa w Łodzi działki nr 57/7 w obrębie B-37 w Łodzi 3.13 Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady - 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego na wykonanie prac. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest w ramach udzielonych mu pełnomocnictw przeprowadzić niezbędne wymagane przepisami prawa budowlanego procedury w imieniu Zamawiającego umożliwiające oddanie przedmiotu umowy do eksploatacji. 3.15 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.16 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym w dokumentacji, o których mowa w pkt. 3.1.1.1, 3.1.1.2 i 3.1.1.3. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.17 W przypadku zastosowania innych materiałów i urządzeń niż ujętych w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał, produkt czy wyrób (urządzenie) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe poszczególnych 'równoważnych' elementów zagospodarowania wraz z rysunkami i szczegółowym opisem technicznym (w tym materiałów, z których są wykonane), tak by Zamawiający mógł porównać i ocenić równoważność tych produktów – urządzeń. 3.18 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.19 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.20 Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45223810-7 Konstrukcje gotowe 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.2 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna). 8.4.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach