Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych w kierunku Zbrudzewa, odcinek 0+325 - 2+322, w kierunku Mechlina odcinek 0+325 - 0+748

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 63125813500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych w kierunku Zbrudzewa, odcinek 0+325 - 2+322, w kierunku Mechlina odcinek 0+325 - 0+748
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie, na jej podstawie, robót budowlanych polegających na: Kompleksowej realizacji w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa kładki pieszo-rowerowej nad kanałem ulgi rz. Warty wraz ze ścieżką pieszo rowerową do Zbrudzewa oraz w kierunku Mechlina", w części obejmującej: Budowy ścieżek rowerowych w kierunku Zbrudzewa, odcinek 0+325 - 2+322, w kierunku Mechlina odcinek 0+325 - 0+748. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - Projektowanie: Koszt opracowania dokumentacji nie może przekroczyć 5% kwoty brutto ogółem a) Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy, ścieżek rowerowych w kierunku Zbrudzewa, odcinek 0+325 - 2+322, w kierunku Mechlina odcinek 0+325 - 0+748, w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi załącznikami do SIWZ wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji. b) Uzyskaniem wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, w tym uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Etap II - Wykonanie (po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę) wszystkich robót budowlanych: a) Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a następnie przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy objętego tym etapem. b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej. c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. W zakresie wykonania ETAPU I Wykonawca zastosuje się do wymagań PFU i pozostałych załączników do SIWZ, w szczególności: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu: a) Projekt budowlany - w 5 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG; b) Projekt wykonawczy - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG; c) Przedmiar robót - w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF i ATH; d) Kosztorys inwestorski - na podstawie kompletnego projektu wykonawczego w oparciu o KNR, przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów wg aktualnych cen. Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry) - w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF i ATH; e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - w 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC; f) Informację BIOZ - w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC; g) Dokumentację powykonawczą - w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz DOC i DWG; 2) Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, w tym: " opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską w zależności od wymagań, " inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. W zakresie wykonania ETAPU II Wykonawca zastosuje się do wymagań projektu i wykona inwestycję (po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę), zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz dokumentacją wykonawczą. W szczególności wykonane zostaną: - roboty drogowe, - roboty elektryczne. Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga: inwestor zmiana w stosunku do załączonego PFU, nawierzchnie ścieżek rowerowych z kostki brukowej na warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach