Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny w systemie zaprojektuj - zbuduj

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000 , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny w systemie zaprojektuj - zbuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny – w systemie zaprojektuj – zbuduj. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na realizacje inwestycji oraz realizacja budowy ścieżek rowerowych na terenie gminy Sitkówka-Nowiny. Zakres przedmiotu zamówienia publicznego określono szczegółowo w Koncepcji projektowej oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Planowana inwestycja przebiega od km ok. 9+760, tj. granicy miasta Kielce, wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 762 do granicy gminy Sitkówka-Nowiny do km ok. 12+100 oraz wzdłuż drogi powiatowej Nr 0278T w km ok. 4+990 do 6+430 i jest zlokalizowana jest na terenie województwa świętokrzyskiego w powiecie kieleckim, gminie Sitkówka-Nowiny. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, działanie 6.2 pn. „Promowanie strategii niskoemisyjnych oraz zrównoważona mobilność miejska – ZIT KOF” Wykonawca zobowiązuje się realizować cele promocyjne m.in.:  w zakresie oznaczenia dokumentacji projektowej zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”; 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1.1. Prace projektowe:  Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych branży drogowej wraz projektem zagospodarowania terenu wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną,  Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych obiektów inżynierskich, przepustów wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną,  Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych pozostałych branż kolidujących z projektowanymi robotami niezbędnymi do wykonania ścieżek rowerowych (branża gazowa, branża telekomunikacyjna, branża sanitarna) wraz kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną,  Opracowanie materiałów do uzyskania decyzji ZRID,  Opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach gody na realizację przedsięwzięcia,  Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 w wersji numerycznej i 1 egz. w wersji papierowej;  Opracowanie plansz zbiorczych uzbrojenia terenu (wszystkie branże),  Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub geotechnicznej,  Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,  Opracowanie projektów rozbiórki,  Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, dotyczącej podziału nieruchomości do przejęcia od osób prywatnych,  Opracowanie dokumentacji ze stabilizacji pasa drogowego (protokoły wyznaczenia nowych punków granicznych, szkice wyznaczenia nowych punktów granicznych oraz wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych),  Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zadrzewienia wraz z planem wyrębu,  Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu, zatwierdzone przez właściwe organy zarządzające ruchem wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną,  Opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, zatwierdzone przez właściwe organy zarządzające ruchem,  Sporządzenie wszelkich projektów technologicznych i montażowych,  Sporządzenie instrukcji użytkowania obiektów budowlanych,  Wykonanie dokumentacji powykonawczej,  Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót sieci uzbrojenia terenu na kopiach mapy zasadniczej,  pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, Wykonawca wykona w/w projekty, dokumentacje i materiały w 3 egz. dla Zamawiającego + liczba egzemplarzy zależna od liczby organów opiniujących i uzgadniających, niezbędnych do uzyskania zgód, uzgodnień, decyzji, itp.. 2.1.2. Roboty budowlane - w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę. 2.1.3. Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować zgodnie z: − decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile wymagana), pozwoleniem na budowę / decyzją ZRID; − przepisami, w tym techniczno-budowlanymi (w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r., poz. 124 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.)); − Warunkami technicznymi dotyczącymi drogi wojewódzkiej Nr 762, wydanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach; − Warunkami technicznymi dotyczącymi drogi powiatowej Nr 0278T, wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach; 2.1.4. Parametry techniczne projektowanej trasy rowerowej powinny uwzględniać odpowiednie klasy techniczne dróg w pasach, których będą lokalizowane. Przewidziana konstrukcja nawierzchni dla asfaltowej ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m: − Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; − Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy 20 cm 0/31,5; − Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na ławie betonowej, spoiny wypełnione zapraw cementową; 2.1.5. Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 2.1.6. Wykonawca w ramach swoich obowiązków musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne zezwalające na realizację zakresu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Koncepcja projektowa Budowy ścieżek rowerowych, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1. Wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 17.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 82 8493 0004 0040 0429 2160 0006 dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: INO.272.80.P.18 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. -Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. . Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w odniesieniu do tych podmiotów. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium jeśli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach