Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki rowerowej na dwóch odcinkach ulic:1.w ciągu ulicy Kapitulnej o długości ok 77,3 m. 2.w ciągu Alei Kazimierza Wielkiego o długości ok 232 m. Ad.1.Nowy odcinek ścieżki stanowić będzie połączenie istniejących ścieżek w ciągu ul. Kapitulnej biegnącej od strony ulicy Planty i zakończonej w rejonie skrzyżowania z ul. Długą. Ścieżka o długości ok 77,3 m i szerokości 2 m będzie ułożona wzdłuż istniejącego chodnika z kostki betonowej. Konstrukcja ścieżki:- kostka betonowa czerwona bezfazowa grubości 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa grubości 5 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe, Po zewnętrznej stronie ścieżki należy ustawić obrzeże 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12)15. Ponadto w zakresie robót przewiduje się: -rozbiórkę ogrodzenia z płyt betonowych na długości ok 8 m, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego: 1 znak pionowy C-13)16 od strony skrzyżowania, 2 znaki poziome P 26 w dwóch kierunkach, -urządzenia pasa zieleni za obrzeżem, w szczególności przewiduje się przesadzenie istniejących krzewów z powierzchni ok. 20 m2 grupa ok 15 krzewów, -regulację wysokościową studni telekomunikacyjnej. Odwodnienie:Wody opadowe odprowadzane będą zgodnie ze spadkami na tereny zielone. Z uwagi na fakt, że istniejący chodnik objęty jest gwarancją, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji zdjęciowej całego odcinka przed rozpoczęciem robót, w celu udokumentowania stanu istniejącego. Powyższa dokumentacja stanowić będzie warunek przekazania placu budowy. Ad.2.Nowy odcinek poprowadzony będzie od istniejącej ścieżki przy skrzyżowaniu Alei Kazimierza Wielkiego z Aleją Chopina, wzdłuż istniejącego chodnika. Odcinek o długości ok 232 m i szerokości 2 m. Konstrukcja ścieżki - kostka betonowa czerwona bezfazowa grubości 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa grubości 5 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe, Na odcinku równoległym do istniejącego chodnika z płytek betonowych ok 132 m po zewnętrznej stronie ścieżki należy ustawić obrzeże 8x30 cm na ławie betonowej z betonu C 12)15. Na odcinku równoległym do istniejącego chodnika bitumicznego ok 100 m obrzeże należy ustawić z obu stron ścieżki. Ponadto w zakresie robót przewiduje się: -rozbiórkę nawierzchni istniejącego chodnika z płytek betonowych 35x35 cm na długości 132 m i szerokości 1 m, wraz z wywozem i utylizacją odpadów, -przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35 cm na długości 132 m i szerokości 2 m regulacja wysokościowa nawierzchni. Uwaga: w przypadku konieczności wymiany poszczególnych płytek należy wykorzystać materiał z rozbiórki części chodnika przeznaczonej pod ścieżkę szer 1 m, -rozbiórkę istniejącego chodnika bitumicznego na długości 100 m i szerokości 1 m, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 2 znaki pionowe C-13)16 od strony ul. Leśnej i C-16)16 od strony Al. Chopina, 4 znaki poziome P 26 po 2 w obu kierunkach ruchu, -urządzenie pasa zieleni za obrzeżem odtworzenie trawnika, -przeniesienie dwóch tablic informacyjnych z pasa zieleni w inne miejsce uzgodnione z Zamawiającym tablica dotycząca tymczasowej organizacji ruchu oraz tablica dotycząca realizacji inwestycji z udziałem środków unijnych POIiŚ. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji zdjęciowej przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu. Przekazanie Zamawiającemu przeniesionych tablic odbędzie się dodatkowym protokołem odbioru robót, do którego załącznikiem będzie dokumentacja zdjęciowa. -przebudowa jednej tablicy w zakresie zmiany podpór likwidacji podpory biegnącej w projektowanym pasie ścieżki. Odwodnienie: Wody opadowe odprowadzane będą zgodnie ze spadkami na tereny zielone. Przedmiot zamówienia w obu przypadkach obejmuje również roboty pomiarowe, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, opracowanie projektów organizacji ruchu na czas trwania robót. Technologie i pozostałe wymagania co do zakresu prac określone zostały w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 1. Gdziekolwiek w STWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów. Tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 3 Ustawy, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one właściwą realizację robót zapewnią uzyskanie parametrów techniczno eksploatacyjnych pod względem funkcjonalnym - nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Na przedmiotowych odcinkach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. Okres rękojmi i gwarancji wynosi 48 miesięcy, z wyjątkiem zieleni i oznakowania poziomego, dla których okres ten ustalono na 24 miesiące, od daty bezusterkowego odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1000zł. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach