Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2017-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa schodów i pochylni przy parku Stare Koryto Warty - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie schodów i pochylni dla osób z niepełnoprawnościami wraz ze ścieżką pieszą łączącą schody i pochylnię z brzegiem rzeki (dalej Zadanie inwestycyjne), przy parku Stare Koryto Warty w Poznaniu, w następującym zakresie: 1) budowa schodów oraz pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, 2) budowa chodnika oraz ścieżki łączącej schody i pochylnię z brzegiem rzeki, 3) wycinka drzew i krzewów wraz z zagospodarowaniem terenu nową zielenią, 4) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, ścieżek pieszo-rowerowych, terenów zielonych, nieruchomości, urządzeń czy obiektów sąsiadujących, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu umowy, 5) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, 6) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w formie operatu kolaudacyjnego w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (zapis na płycie DVD lub dysku zewnętrznym), 7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Zadania inwestycyjnego, dalej łącznie nazywanych Przedmiotem zamówienia. Informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Harmonogramie rzeczowo - finansowym - załącznik nr 1 do umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej przez Zamawiającego wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: a) Projekt budowlany – załącznik nr 9 do SIWZ, (pozwolenie na budowę: Decyzja nr 2692/2016 z dnia 22.12.2016 r.) b) Projekt wykonawczy ŚCIEŻKA I CHODNIK – załącznik nr 10 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy ZIELEŃ – załącznik nr 11 do SIWZ, d) Projekt wykonawczy SCHODY I POCHYLNIA – załącznik nr 12 do SIWZ, e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 13 do SIWZ, f) Przedmiary robót (materiały pomocnicze, orientacyjne) – załącznik nr 14 do SIWZ, g) Kosztorys ofertowy (materiały pomocnicze, orientacyjne) – załącznik nr 15 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Wysoki brzeg doliny rzeki Warty przy parku Stare Koryto Warty w Poznaniu, dz. nr 91, 93/11, arkusz 16, obręb Śródka. Termin wykonania zamówienia: Do 180 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace zbrojarskie, wykonywanie szalunków betonowanie. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w wyżej wymienionym zakresie, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z pózn. zm.). Sposób dokumentowania: Wykonawca w terminie do 10 dni, od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o ilości zatrudnionych osób na umowę o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z §6 ust. 16 wzoru umowy). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowę o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę pracowników wykonujących czynności, o których mowa powyżej (zgodnie z §6 ust. 17 wzoru umowy). Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy). W przypadku nieprzedłożenia we wskazanym przez Zamawiającego terminie oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowę o pracę przez Wykonawcę/Podwykonawcę pracowników, Zamawiający uprawniony jest do naliczenia kary umownej (zgodnie z §10 ust. 2 wzoru umowy). Aspekt środowiskowy: Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 7 wzoru umowy Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji i usunięcia wszelkich odpadów i pozostałości materiałowych powstałych w wyniku prac budowlanych w sposób bezpieczny dla środowiska i przedłożenia dokumentacji z tych działań (kart przekazania odpadów) na żądanie Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, gromadzenia ich w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich utylizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 58 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej – system klimatyzacji w Sielinku
Dodano: 2023-10-10 - „Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP Hilarów o pomieszczenia świetlicy wiejskiej”
Dodano: 2020-10-09 - „Szatnia na Medal” w Gminie Sieraków
Dodano: 2020-04-20 - Muzeum Rybactwa Śródlądowego i Ochrony Wód przy Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Sieraków
Dodano: 2020-02-24 - „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Centrum Aktywności Lokalnej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Łuszczanowie - II ETAP”
Dodano: 2020-01-30 - Rozbudowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Śrem w 2020 r.
Dodano: 2020-01-15 - Budowa wieży przeciwpożarowej w leśnictwie Zacisze
Dodano: 2019-12-05 - Wykonanie remontu mostu w ciągu drogi gminnej - ul. Lipowa (dz. 304) przez rzekę Czarna (dz.307,309/4) w miejscowości Okonek
Dodano: 2019-10-08 - Wykonanie remontu mostu w ciągu drogi gminnej - ul. Lipowa (dz. 304) przez rzekę Czarna (dz.307,309/4) w miejscowości Okonek
Dodano: 2019-09-20 - Budowa dwóch zjazdów na tereny zielone na dz. nr 105/13 obręb Białężyce gm. Września, wzdłuż drogi krajowej nr 92 (II postępowanie)
Dodano: 2019-08-28