Przetargi.pl
Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Jagiełek i Leśnictwa Makruty

Nadleśnictwo Jagiełek ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Ul. Park
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 5191161, 5193915 , fax. 0-89 5191111
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jagiełek
    Ul. Park 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 5191161, 5193915, fax. 0-89 5191111
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jagielek.olsztyn.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Jagiełek i Leśnictwa Makruty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Jagiełek i Leśnictwa Makruty”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ, tj. w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe informacje nt. realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym obowiązki Zamawiającego oraz Wykonawcy, jak również zasady rozliczeń przedstawiono w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne przedstawionej w załączniku nr 8 do SIWZ. W ramach umowy oraz wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru, 2) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, koordynowania robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, 3) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 4) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, 5) wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 6) zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy, 7) zabezpieczenia na czas realizacji zadania zasilenia w energię elektryczną do czasu wykonania przyłączenia do sieci elektroenergetycznej przez Energa-Operator S.A.. Zamawiający nie zapewnia energii elektrycznej, 8) zapewnienia dozoru, ubezpieczenia i odpowiedzialności za powstały budynek oraz powstałe wszystkie elementy, rzeczy, znajdujące się na terenie budowy do czasu odbioru końcowego i przekazaniu całego zadania Zamawiającemu, 9) całodobowej ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy przez cały okres budowy 10) zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż.; a także zapewnienia posiadania przez osoby realizujące zamówienie wymaganych przepisami prawa uprawnień, z uwzględnieniem przy realizacji zamówienia, że Zamawiający podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) i PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes), więc Wykonawca zobowiązuje się je przestrzegać; 11) dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 12) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót; 13) na własny koszt wykonania, oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac na czas realizacji robót, a także uporządkowania terenu robót z odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi robotami bądź działaniami osób, przy pomocy których realizowane jest zamówienie; 14) uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku – Zamawiający udzieli Wykonawcy wszystkich niezbędnych do tego pełnomocnictw. Wymagania dotyczące robót budowlanych: Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: Etap 1 obejmuje: • wykonanie robót pomiarowych, ziemnych oraz fundamentów branży budowlanej, • zasilenie budynku oraz pompowni w energię elektryczną, • wykonanie przyłączy sanitarnych, • wykonanie robót ziemnych pod zagospodarowanie terenu i zjazdy • dostosowanie profilu drogi gminnej do obsługi działki nr 3184/2. Etap 2 obejmuje: • wykonanie pozostałych prac architektoniczno-konstrukcyjnych, • wykonanie instalacji sanitarnych, • wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz oświetlenia terenu, • dostarczenie i montaż wyposażenia kancelarii, • zagospodarowanie terenu: nawierzchnie, chodniki, trawniki, ogrodzenie, • wykonanie nawierzchni i obramowania zjazdów, • wykonanie prac porządkowych przy dostosowaniu profilu drogi gminnej do obsługi działki nr 3184/2, • wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego, • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, do dnia 22.11.2019 do godz. 9.45. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ SA OLSZTYN nr rachunku: 37 2030 0045 1110 0000 0045 1750 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie ofertyw postępowaniu na „Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii dla Leśnictwa Jagiełek i Leśnictwa Makruty” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Nadleśnictwa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach