Przetargi.pl
Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz instalacji zbiornikowej na gaz płynny wraz ze zbiornikiem – III postępowanie

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, Bohaterów Września 1939 r. nr 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    Bohaterów Września 1939 r. nr 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    REGON: 650016727
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz instalacji zbiornikowej na gaz płynny wraz ze zbiornikiem – III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Budowa kancelarii leśnictwa Lubliniec wraz z infrastruktura techniczną obejmującą budowę przyłączy wodociągowego ikanalizacyjnego, instalacji energetycznej, gazowej wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny z pojedynczymzbiornikiem o poj. 2700 l, utwardzeniem i ogrodzeniem terenu oraz zjazdem z drogi gminnej. Prace związane z budowąobiektu powinny odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanejdalej „SWZ” lub „specyfikacją”.Parametry techniczne obiektu:Ogłoszenie nr 2022/BZP 00192658/01 z dnia 2022-06-032022-06-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane• Kubatura: 305,00 m3• Powierzchnia zabudowy: 70,60 m2• Powierzchnia użytkowa: 47,10 m2• Powierzchnia całkowita: 70,60 m2• Wysokość do kalenicy budynku od poziomu terenu: 6,68 m• Wysokość do okapu budynku od poziomu ternu: 3,19 m• Szerokość elewacji frontowej: 9,25 m• Długość budynku: 9,00 m• Kształt dachu: dwuspadowy• Liczba kondygnacji: 1Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji projektowej (dokumentacjaprojektowa stanowi załącznik nr 11 do SWZ).Zamawiający wymaga co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmiWykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji budowy oraz do wykonania inwentaryzacji geodezyjnejpowykonawczej.3. Lokalizacja:Województwo Powiat Gmina Obręb Działki ewidencyjnePodkarpackie Lubaczowski Narol-obszar wiejski 0014 Ruda Różaniecka 3276, 1128, 1808/24. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:45000000-7 - Roboty budowlane,45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty wzakresie inżynierii lądowej i wodnej,45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych, wyłącznie o parametrach technicznych ijakościowych zgodnych z projektem i dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. owyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1213 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca maobowiązek posiadania dokumentów potwierdzających pozwolenie na pozwolenie na zastosowanie używanych materiałów iurządzeń w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne świadectwa jakości, itp.). PrzedstawicieleZamawiającego mają prawo wglądu w materiały budowlane, które zostaną użyte do zabudowy na każdym etapieprowadzonych robót, a także prawo do żądania w dowolnym momencie przedstawienia stosownych dokumentów przezWykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach