Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
Szkolna 17
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
REGON: 57079136500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali wiejskiej w miejscowości Głubczyn, gmina Krajenka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali wiejskiej w miejscowości Głubczyn, gmina Krajenka. Zamówienie obejmuje budowę wolnostojącego budynku sali wiejskiej o powierzchni zabudowy 252 m2, składającego się z parteru i poddasza użytkowego: -konstrukcja: budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi. Posadowienie bezpośrednio na stopach fundamentowych i ławach fundamentowych. Dach drewniany, pokryty dachówką. -elementy wykończenia wewnętrznego: płytki, panele, drzwi i okna PCV. -elementy wykończenia zewnętrznego: parapety aluminiowe, opierzenia rynny i rury spustowe z blachy powlekanej, -izolacje termiczne, przeciwwilgociowe, przeciwwodne -instalacje: ogrzewanie c.o. gazowe, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, instalacja odgromowa, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej, ciepłej, instalacja grzewcza, instalacja gazu ziemnego, instalacja elektryczna, instalacja teletechniczna. 3.2. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ. Opis obowiązków wykonawcy zawarty jest również w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. 3.3. Kod CPV: 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 21 00 00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 3.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót ogólnobudowlanych (w szczególności fundamenty, stropy, ściany, dach, posadzki, stolarka, elewacja), instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych). 3.4.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.4.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.4.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.4.1, zawierającego oświadczenie, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.4.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.4.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.4.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4.1 czynności. 3.5. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.5.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.5.2. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 3.5.3. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art. 10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.5.4. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3.5.5. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.5.6. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.5.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.5.8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. 3.5.9. W przypadku podania nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 – jeśli dotyczy. Powinno być złożone w formie oryginału. 3. pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie. Ma znaczenie pomocnicze i jest niezbędny do dokonywania płatności częściowych. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia stołówek szkolnych w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-06-26 - REMONT KONSERWATORSKI KOMINA PRZEMYSŁOWEGO W KONINIE PRZY ULICY MUZEALNEJ 6
Dodano: 2024-06-25 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-06-17 - „Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Lutyckiej w Poznaniu”
Dodano: 2024-06-11 - Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-05-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 174 w m. Łokacz Wielki
Dodano: 2024-03-22 - Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w m. Wierzbinek przy strażnicy OSP w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-05 - Budowa ul. Orzechowej w Trzciance
Dodano: 2024-02-06