Przetargi.pl
Budowa sali gimnastyczno - sportowej ogólnodostępnej w miejscowości Radwanice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastyczno - sportowej ogólnodostępnej w miejscowości Radwanice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Radwanicach przy ul. Szkolnej, dz. nr 671. Właścicielem działki jest Gmina Siechnice. Budynek sali gimnastycznej będzie dobudowany do południowego skrzydła budynku szkoły. Przewidziany jest do użytku dla mieszkańców Gminy oraz dzieci szkolnych. Zaprojektowany budynek sali to obiekt parterowy, niepodpiwniczony, z dachem stromym krytym blacho dachówką. Zakres zadania obejmuje realizację robót opisanych w dokumentacji projektowej jako etap 1: 1)Budowę Sali gimnastycznej z zapleczem 2)Wyposażenie stałe budynku. 3)Wykonanie wszystkich sieci wewnętrznych i przyłączy w tym wykonanie wpustu kanalizacji deszczowej do rowu na dz. nr 664 4)Wykonanie wewnętrznej drogi pożarowej wg. trasy pokazanej w projekcie wykonawczym - Projekt zagospodarowania terenu (branża architektura i drogi) 5)Zagospodarowanie terenu, w tym ciągi pieszo-jezdne, chodniki, place 6)Wykonanie nowego ogrodzenia terenu od strony pn.zach. na dł.80m z bramą przesuwną sterowaną elektrycznie. 7)Wykonanie osłony śmietnikowej wraz z pojemnikami spełniającymi aktualne przepisy prawne. Uwaga: Elementy zagospodarowania terenu, które nie należą do zakresu niniejszego zadania (etap 2) to: 1)Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz ze wszystkimi elementami związanymi z boiskiem (wyposażenie sportowe i piłko chwyty), 2)Oświetlenie boiska, 3)Bieżnia, Zakres zadania obejmuje także uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. W ramach robot demontażowych należy wykonać unieczynnienie i demontaż fragmentu linii oświetlenia zewnętrznego wraz z lampami kolidującymi z nowym budynkiem hali, pozostawiając czynne lampy zewnętrzne poza zakresem robót etapu 1- go z zapewnieniem zasilania pozostałej części oświetlenia zewnętrznego. Obecnie obsługa komunikacyjne działki odbywa się od strony ul. Szkolnej, od tej strony należy przewidzieć obsługę placu budowy. Docelowo dla potrzeb Sali sportowej planowana jest budowa drogi gminnej na działce rowu nr 664 od strony pn.zach. wzdłuż ogrodzenia działki. W związku z budową nowej drogi Zamawiający przewiduje zmianę przebiegu wewnętrznej drogi pożarowej z włączeniem do nowej drogi. Przebieg drogi pożarowej pokazany na projekcie budowlanym zagospodarowania terenu zostanie zmieniony zgodnie z rysunkiem projektu zagospodarowania terenu w projekcie wykonawczym: branża architektura i drogi. Uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę i budowę nowej drogi dojazdowej do działki szkoły Zamawiający zamierza wykonać w 1,2 i 3-cim kwartale 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do SIWZ Na powyższy zakres Zamawiający posiada ostateczne pozwolenie na budowę - decyzja nr 803/2013 z dnia 29.03.2013 r. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Rolety zewnętrzne powinny charakteryzować się następującymi parametrami: 1)Pancerz OCIEPLANY extrudowany wykonany z aluminium, lakierowany proszkowo wypełniony pianką poliuretanową . Wysokość profilu wg technologii producenta. 2)Prowadnice aluminiowe z uszczelką szczotkową, zakończenie prowadnic uniemożliwiające opuszczenie pancerza poniżej prowadnic. 3)Skrzynka o rozmiarze dostosowanym do wysokości pancerza posiadająca specjalnie zaprojektowany dostęp serwisowy do rolety. 4)Zwijacz linki o podwyższonej wytrzymałości + rączka ułatwiająca obsługę. 5)kolor wszystkich elementów zgodny z kolorystyką elewacji. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej występują niezgodności w ślusarce okiennej i drzwiowej pomiędzy rzutami, zestawieniem stolarki i przedmiarami. W związku z powyższym Zamawiający wyjaśnia, że: 1)w pomieszczeniach 104 i 105 należy wykonać 3 okna doświetlające z pustaków szklanych EI30 o pow. 0,7m2 każde. 2)Prawidłowa ilość drzwi D5 - 4 szt. 3)Prawidłowa ilość okien O6 - 1szt. 4)poz. 112 - błąd w przedmiarze. 5)Prawidłowa ilość drzwi D4 - 1szt. zgodnie z dokumentacją Zamawiający z zakresu zamówienia usuwa konieczność wymiany ocieplenia elewacji na budynku starej szkoły (istniejącej) na wełnę mineralną na odcinku 29,5m oraz okien na tym odcinku na nowe aluminiowe ppoż EI30. Powyższy opis znajduje się na opisie rysunku w proj. budowlanym A/1PZT. Oferta nie ma obejmować budowy nowej drogi z miejscami parkingowymi w miejscu, w którym obecnie znajduje się rów (działka nr 664). Przedmiot zamówienia ma być wykonany pod klucz, tzn. budynek ma być gotowy do użytkowania, musi zawierać wykończenie całkowite, z tynkami wewnętrznymi, malowaniem, okładzinami z glazurą, podłogami wykończonymi, stolarką wewnętrzną i zewnętrzną, instalacjami wewnętrznymi wraz z białym montażem oraz wyposażeniem umożliwiającym spełnienie wymogów dla tego typu obiektów. W zakres zadania w szczególności wchodzi wyposażenie opisane w części projektu pn. Projekt wykonawczy - Projekt aranżacji wnętrz wraz zestawieniem wyposażenia. Do zakresu zadania należy wycenić : 1)Wyposażenie stałe: w całości 2)Wyposażenie ruchome za wyjątkiem wyposażenia pom. 120 Pozwolenie na użytkowanie ma obejmować etap 1 wg pozwolenia na budowę. W wycenie należy uwzględnić ilości wynikające z rzeczywistego zakresu prac, w oparciu o dokumentację projektową i wymagania stawiane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary stanowią jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty poprzez sporządzenie kalkulacji w ramach kosztorysu ofertowego uproszczonego Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia (ograniczenia) lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 11:00. Wadium powinno być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowej, 4)gwarancji ubezpieczeniowej lub 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Święta Katarzyna nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Budowa hali sportowej w Radwanicach - w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 8:00 - 13:00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 11:00. Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 2. Zwrot wadium przetargowego wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). 3. Sytuacje skutkujące zatrzymanie wadium: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli jego wniesienia zażądano w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach