Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową istniejącej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Widzowie

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym wraz z przebudową istniejącej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Widzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy budynku Szkoły Podstawowej w Widzowie oraz zagospodarowanie terenu w niezbędnym zakresie dla funkcjonowania obiektu. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 899,25m2; - powierzchnia użytkowa: 794,62m2; - ilość kondygnacji nadziemnych: 1; - ilość kondygnacji podziemnych: brak. W ramach budowy powstanie sala sportowa o wymiarach 27,28 x 16,65 m i wysokości w najniższym punkcie 7,36 m. Powierzchnia sali wynosić będzie 454,21 m2. Powstanie również salka gimnastyczna o powierzchni 45,00 m2. Program użytkowy obiektu zabezpiecza pełne zaplecze socjalno-sanitarne dla uczestników zajęć oraz miejsca dla widzów (80 miejsc, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) w czasie rozgrywek sportowych lub imprez okolicznościowych. W powierzchni sali sportowej umieścić należy boisko wielofunkcyjne z polami do gry w: - koszykówkę o wymiarach 24 x 13 m; - siatkówkę o wymiarach 9 x 18 m; - piłkę ręczną o wymiarach 24 x 12 m; - tenisa o wymiarach 23,97 x 10,97 m; wraz ze strefami bezpieczeństwa. Wyposażyć należy obiekt w stałe elementy jak: kosze, siatki, bramki, drabinki, podciągi i drabinki linowe, tablicę wyników. Podłoga sali sportowej to nawierzchnia sportowa o podwyższonych parametrach na podwójnym legarowaniu. Instalacje elektryczne jako rozbudowa instalacji wewnętrznych w budynku szkoły poprzez włączenie do istniejącej rozdzielni głównej. Instalacje wentylacji mechanicznej, wod-kan. i grzewczej (c.o. i c.t.) wykonane będą jako odrębne i niezależne od budynku szkoły. Ponadto powstanie zaplecze socjalne sali sportowej w postaci szatni, sanitariatów (w tym dla osób niepełnosprawnych), magazynków na sprzęt i wyposażenie sali, pomieszczenie socjalne dla kadry szkoleniowej oraz obsługi technicznej sali. Powstaną również niezbędne ciągi komunikacyjne stanowiące jednocześnie połączenie z istniejącym budynkiem. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ, w tym przedmiar: - branża budowlana - roboty ogólnobudowlane; - branża budowlana - zagospodarowanie terenu; - branża sanitarna - instalacja wodociągowa; - branża sanitarna - instalacja kanalizacji sanitarnej; - branża sanitarna - instalacja CO i CT; - branża sanitarna - instalacja węzła cieplnego; - branża sanitarna - instalacja wentylacji mechanicznej; - branża elektryczna - instalacje elektryczne; b) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; c) projekt wykonawczy: c.1) zagospodarowanie, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; c.2) rozbiórka, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ; c.3) architektura, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ; c.4) konstrukcja, stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ; c.5) instalacje sanitarne – instalacja wod-kan, stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ; c.6) instalacje sanitarne – instalacja c.o. i węzeł cieplny, stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ; c.7) instalacje sanitarne – wentylacja mechaniczna, stanowiący Załącznik nr 15 do SIWZ; c.8) instalacje elektryczne, stanowiący Załącznik nr 16 do SIWZ. d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 17, 18 i 19 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.6. SIWZ w wykazie. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Szczegóły w pkt X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt VIII ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. dowód wpłaty wadium, lub jego kopia zgodnie z pkt X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach