Przetargi.pl
„Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kleszczowie”

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44160 Rudziniec, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 000 704 , fax. 32 739 06 14
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    ul. Gliwicka 26
    44160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 324 000 704, fax. 32 739 06 14
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kleszczowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą: „Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kleszczowie”. Zaprojektowany został budynek murowany w technologii tradycyjnej dwukondygnacyjny nie podpiwniczony z dachem dwuspadowym. Wysokość elewacji frontowej od poziomu gruntu do okapu wynosi 7,35 m a do szczytu 13,95 m. Budynek ma 20,0 m szerokości i 49,5 m długości. Budynek Sali gimnastyczne jest połączony z istniejącym budynkiem szkolnym łącznikiem długości 8,0 m i szerokości 3,0 m, na poziomie I piętra. Na parterze budynku usytuowana jest: - pełnowymiarowa sala gimnastyczna z boiskiem o wymiarach 15,0 x 28,0 m oraz z dwoma rzędami trybun na całej długości Sali ( dla 100 osób). Salę można podzielić na dwie mniejsze za pomocą kotary elektrycznej tak aby na każdej z mniejszych sal mogły się odbywać niezależne zajęcia. - dwie szatnie z łazienkami, toalety damskie i męskie oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych - pokój nauczyciela – trenera - pomieszczenie do udzielania pierwszej pomocy - magazyn na sprzęt sportowy Dodatkowo na parterze usytuowana jest kotłownia na paliwo stałe z pomieszczeniem na opał oraz pomieszczenia gospodarcze. Na I piętrze zaprojektowano: - trzy pełnowymiarowe sale lekcyjne o łącznej powierzchni 188,91 m², - dwa schowki dydaktyczne - salę fitness o powierzchni 63,45 m² - gabinet higienistki szkolnej Komunikacja pomiędzy kondygnacjami za pomocą klatki schodowej. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 1 309,73 m² a kubatura 11156,40m3. Zaprojektowany budynek wyposażony jest w instalację wodno – kanalizacyjną z odprowadzeniem ścieków do zbiornika bezodpływowego usytuowanego za budynkiem, instalację elektryczną siły i światła, instalację centralnego ogrzewania zasilana z dwóch kotłów na ekogroszek – Zamawiający wymaga aby zostały zamontowane kotły klasy piątej, instalację wentylacyjną, odgromową oraz oddymiającą. W ramach zagospodarowania działki zostaną wykonane następujące roboty: - droga przeciwpożarowa z placem manewrowym - parkingi dla samochodów osobowych ( 15 stanowisk + stanowisko dla osoby niepełnosprawnej) Zakres robót obejmuje m.in.: - ostrożne rozebranie urządzeń placu zabaw i zdeponowanie ich w ZBGKiM Rudziniec z siedzibą przy ul. Leśnej 6, w Rudzińcu - wycięcie drzewa i wykonanie nasadzeń zastępczych w terminach określonych w Decyzji Starosty Gliwickiego WOŚ.613.00117.2017 z dnia 25.10.2017 r. - roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne - roboty związane z zagospodarowaniem terenu, zielenią i małą architekturą Dodatkowe wymagania Zamawiającego: - wykonanie łącznika oraz robót w istniejącym budynku szkolnym należy wykonać w miesiącach lipiec – sierpień 2019 r. Obiekt Szkoły Podstawowej w Kleszczowie nie będzie wyłączony z eksploatacji podczas wykonywania robót budowlanych. 2. Zakres prac, o którym mowa w pkt. 1, określony jest: 1). Specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i modyfikacjami/wyjaśnieniami – załącznik nr 2 do umowy 2). Dokumentacją projektową w skład której wchodzą projekty budowlano wykonawcze (branża architektoniczno – budowlana, instalacje sanitarne i branża elektryczna), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowaną przez PROJEKTER Pracownia projektowa Łukasz Michalak 45 – 304 Opole ul. Sieradzka 3/703 stanowiącymi integralną część niniejszej umowy - załącznik nr 1. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. 3. Wykonawca w zakresie ma również wykonanie wszystkich prac które nie są ujęte w dokumentacji projektowej oraz SIWZ a które są konieczne do uzyskania rezultatu w postaci prawomocnej Decyzji – pozwolenie na użytkowanie oraz do zagwarantowania należytego wykonania przedmiotu umowy. 4. Integralną część umowy stanowi harmonogram rzeczowo-finansowy robót załącznik nr 4 do umowy. Harmonogram zawiera kolejność wykonania robót, podział kosztowy na okresy rozliczeniowe w których zostaną wyszczególnione: pięć części stanowiących podstawę odbiorów częściowych i ich wartość która nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego, i jedna stanowiąca podstawę odbioru końcowego i jego wartość. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 5. Zamawiający zastrzega, że: 1) w 2018 r. do wykonania są: wycinka drzewa, wykonanie nasadzeń zastępczych oraz fundamenty, posadzka – płyta żelbetowa, i że pierwsza część odbioru częściowego będzie dotyczyć tego zakresu rzeczowego a wartość wykonanych robót budowlanych do zafakturowania nie może przekroczyć 13% wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 2) Wartość wykonanych robót budowlanych do zafakturowania w 2019 r. nie może przekroczyć 50% wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robot budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji niniejszej mowy, na zasadach określonych w § 10 Umowy. Uwagi: Przedstawione w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 20.08.2018 r. o godzinie 09:00. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 59 8454 1024 2008 0041 4588 0001 - z dopiskiem „Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Kleszczowie” Wyjaśnienie: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz należy jest złożyć w Urzędzie Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2 Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 4 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga nr 4: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w pkt 4.1. i 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach