Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łącznie

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9/30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9/30 9/30
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łącznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W ZAKRESIE JAK NIŻEJ : 1.Budynek sali sportowej (pow. użytkowej 755,2 m2 , kubatura 7.552,5 m3) - roboty budowlane - zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót , a w tym : 1.1 Roboty ziemne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi zabezpieczyć ofertę WADIUM w wysokośći 100 000,00 PLN Wadium należy wnieść do dnia 06.05.2009 roku do godz 10.00 w formach przewidzianych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - ocena zgodnie z pkt.7 SIWZ tj W celu potwierdzenia że Wykonawca posiadauprawnienie do wykonywania określonej działalności lub lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia dokumentów jn. : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej lub KRS Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktu-alnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze-pisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administra- cyjnego kraju pocho-dzenia osoby (w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postę- powaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . (Odbitki kserografi- czne potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przed- stawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę) 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych W zależności od sytuacji prawnej : Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych(w tłumaczeniu na język pol- ski przez tłumacza przysięgłego) , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . (Odbitki kse- rograficzne potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę) 3.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy PZP W zależności od sytuacji prawnej : Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pocho-dzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Pub- licznych (w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła- dania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . (Odbitki kserograficzne pot-wierdzone za zgodność z oryginałem przez upo-ważnionego przedstawiciela Wyko- nawcy podpisującego ofertę) 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze- go Ubezpieczenia Społecznego że Wy-konawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o udzielenie zamó- wienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w doku-ment składa każdy z wykonawców składających ofertę wswspól- ną .Oferenci z innych państw człon-kowskich mogą składać zaświadcze- nia z zakładów ubezpieczeń społecznych oraz urzędów skarbowych wyda- ne zgodnie z porządkiem prawnym obowią-zującym w pań- wie ich pocho- dzenia ( w tłuma-czeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego) (Od- bitki kserograficzne potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upowa- żnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej w SIWZ formie 2) Zdolność techniczna Wykonawca musi posiadć niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena zgodnie z pkt.7 niniejszej SIWZ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda załączenia w złożonej ofercie : 1.Potwierdzenia posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia samodzielnej funkcji kie- rownika budowy lub robót w branżach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu przez te osoby wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .(Potencjalni oferenci z innych państw członkows- kich UE mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim doku- mentom wymaganym przez zamawiającego (w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego).Odbitki kserograficzne potwierdzone za zgo- dność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy pod- pisującego ofertę) 2.Wykazu wykonanych robót budowanych Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczę- cia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal- ności jest krótszy - w tym okresie, od-powiadających swoim rodzajem i war- tością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z poda- niem ich wartości , przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz referencji że roboty te zostały wykonane należycie . Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał 1 obiekt o powierzchni użytkowej sali gimnastycznej (bez zaplecza) jednego obiektu równej lub większej niż 755,20 m2 - Oferenci z innych państw członkowskich UE mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom ,wydane zgo-dnie z porządkiem prawnym obowią- zującym w państwie ich pochodzenia ( w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego) (Odbitki kse-rograficzne potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej w SIWZ formie. 3) Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ocena zgodnie z pkt.7 niniejszej SIWZ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko- nanie zamówienia , zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty : 1.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwie-rdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal- ności gospodarczej ,albo równowa-żna polisa właściwego kraju pochodzenia osoby (w tłumaczeniu na język polski przez tłumacza przysięgłego). Zamawia- jący uzna ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finanso- wej zapewniającej wykonanie zamówienia , jeżeli suma ubezpieczenia wy- nikająca z poliy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 2.000.000,0 PLN . W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną będą spełniać go łącznie .Polisa musi być ważna , lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wymienione wyżej dokumenty w opisanej formie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip--wm.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach