Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy ZPO w Lipniku oraz budynku magazynowego.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32412 Wiśniowa, Wiśniowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2714552 w. 38 , fax. 12 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
    Wiśniowa 441
    32412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 12 2714552 w. 38, fax. 12 271 45 50
    REGON: 35155628600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy ZPO w Lipniku oraz budynku magazynowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Kod CPV dla przedmiotowej inwestycji. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45232452-5 Roboty odwadniające 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45315700-5 - Tablice rozdzielcze 45314310-7 Układanie kabli 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Budowa sali gimnastycznej przy ZPO w Lipniku oraz budynku magazynowego. Przedmiotem zamówienia jest budowa przy istniejącej szkole podstawowej w Lipniku pod numerem porządkowym Lipnik 14 przy drodze powiatowej nr. D-1626 Lipnik –Kobielnik Sali gimnastycznej i budynku magazynowego. Istniejący budynek został wybudowany w latach 80 tych XX wieku. Budynek został wzniesiony z przeznaczeniem jako budynek szkoły podstawowej i w tej formie funkcjonuje obecnie. Stan techniczny poszczególnych elementów w budynku jest w obecnym stanie zadowalający na co wskazuje ekspertyza stanu technicznego obiektu załączona do niniejszego opracowania. Zakres ogólnych działań jaki ustalono z inwestorem: -usuniecie elementów kolidujących w części poddanej zagospodarowaniu terenu -likwidacja obiektów małej architektury na działce -usuniecie elementów zagospodarowania terenu jak utwardzenia ogrodzenia -usuniecie kolizji sieci podziemnych -zabezpieczenie budynku od strony prac wyburzeniowych poprzez montaż barier oraz osłon zgodnych z przepisami BHP -wykonanie budynku Sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami dodatkowymi - zagospodarowanie terenu wokół budynku -utwardzenia wokół budynku -wykonanie instalacji wewnętrznych takich jak (wentylacja, instalacja ciepłej wody użytkowej, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, kanalizacja sanitarna wraz z przyłączem do studzienki, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja odgromowa, instalacja nagłośnienia) -wykonanie hydrantu zewnętrznego wraz z instalacją wodociągową -wykonanie instalacji teletechnicznych -wykonanie elementów odwodnienia -docieplenie budynku wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej -hydro izolacja pionowa i pozioma na całości budynku -demontaż oraz montaż placu zabaw -rekultywacja trawników wokół projektowanego budynku -wykonanie pochylni technicznej -wykonanie schodów wejściowych zewnętrznych wraz z pochylnią -wykonanie rowu otwartego utwardzonego -budowa budynku magazynowego -niwelacja terenu 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 6), - Dokumentacji Technicznej - (zał. Nr 9), stanowiących integralną część umowy oraz w Przedmiarach Robót: a.) przedmiar robót: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej w Lipniku - budynek sali gimnastycznej - roboty budowlane - (zał. Nr 5a). b.) przedmiar robót: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej w Lipniku – zagospodarowanie terenu - (zał. Nr 5b). c.) przedmiar robót: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej w Lipniku - wewnętrzne instalacje sanitarne (zał. Nr 5c). d.) przedmiar robót: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej w Lipniku - wewnętrzna instalacja elektryczna - (zał. Nr 5d). e.) przedmiar robót: Budowa budynku magazynowego (koszty niekwalifikowane) - (zał. Nr 5e). 1.4 Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 1.8 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.9 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.10 Zamawiający przewiduje płatności częściowe zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ stanowiącym wzór umowy. 1.11 W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.12 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane – pracownik budowlany – osoba zatrudniona do realizacji robót budowlanych zbrojarskich lub murarskich zatrudniona przez cały okres wykonywania tychże robót w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.13 Potwierdzenie, iż w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi wykonać czynności określone przez Zamawiającego w rozdziale 3 pkt 3.12 ppkt a) SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy stanowi wypełnione zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ i złożone w ofercie oświadczenie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Ponadto w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia obowiązują postanowienia paragrafu 3 ust. 1 ppkt 7), oraz paragrafu 13 ust. 1 ppkt h) wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.01.2018 roku do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Dobczyce, Nr konta: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) 1.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 1.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli złożą oświadczenie dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2).W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie: www.ug-wisniowa.pl informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wyżej wymienione oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach