Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Henryka Sienkiewicza w Grabowie Szlacheckim wraz z łącznikiem i zapleczem.

Urząd Gminy Nowodwór ogłasza przetarg

  • Adres: 08-503 Nowodwór, Nowodwór 71 A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8661019 , fax. 081 8661019
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowodwór
    Nowodwór 71 A 71 A
    08-503 Nowodwór, woj. lubelskie
    tel. 081 8661019, fax. 081 8661019
    REGON: 00053636700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodwor.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Henryka Sienkiewicza w Grabowie Szlacheckim wraz z łącznikiem i zapleczem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku sali gimnastycznej przy ZSO im. Henryka Sienkiewicza w Grabowie Szlacheckim wraz z łącznikiem i zapleczem zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową o następujących parametrach : - powierzchnia zabudowy - 638,2 m2 - powierzchnia użytkowa - 569,5 m2 - kubatura - 3996,0 m3 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane. Ustala się wadium w wysokości: 30 000 zł, ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art.22,ust 1 pkt 1,2,3,4 tj. - wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia - wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie tych warunków będzie uważane złożenie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z następującymi dokumentami : 1. Za posiadanie odpowiednich uprawnień do wykonania zamówienia będzie wymagane złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Za posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie wymagane wykazanie co najmniej 1 inwestycji o charakterze i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, oraz wykonanie wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ze wskazaniem co najmniej 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi potrzebnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy z dołączoną kopią uprawnień budowlanych i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Za potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie wymagana informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min.1.000.000 zł , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000 zł .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodwor.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach