Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Woli Gałęzowskiej

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 81 5660048
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 81 5660048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Woli Gałęzowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Woli Gałęzowskiej. Lokalizacja: Wola Gałęzowska 116a, działki nr 537/1, 537/3, 537/5, 537/8. Krótka charakterystyka: budynek niepodpiwniczony, I kondygnacyjny - sala sportowo-widowiskowa (o pow. 287,38 m2) z zapleczem szatniowo-socjalnym z łącznikiem, w łączniku zaprojektowano dwie sale lekcyjne z komunikacją, powierzchnia zabudowy - 583,40m?, kubatura 4505,00m3, wysokość budynku hali: 9,63m ETAP I: STAN ZEROWY roboty ziemne, fundamenty ze zbrojeniem ETAP II: STAN ZEROWY: warstwy podposadzkowe ze zbrojeniem STAN SUROWY konstrukcja stalowa, żelbetowa, ściany zewnętrzne i wewnętrzne, dach, ślusarka zewnętrzna, ślusarka i stolarka drzwiowa ROBOTY WYKOŃCZENIOWE tynki, okładziny, malowanie i licowanie, posadzki, wyposażenie dodatkowe, schody zewnętrzne + podjazd dla osób niepełnosprawnych, opaska wokół budynku INSTALACJE SANITARNE: instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania, kotłownia gazowa z instalacjami, instalacja wentylacji, instalacja wodkan. INSTALACJE ELEKTRYCZNE: tablice rozdzielcze, instalacje wewnętrzne, inst. w kotłowni, instalacja odgromowa i ekwipotencjalna, oświetlenie zewnętrzne terenu, pomiary INSTALACJE ELEKTRYCZNE : oświetlenie zewnętrzne terenu - zalicznikowa linia energetyczna WYPOSAŻENIE STAŁE: boisk do koszykówki i siatkówki (główne + 2 treningowe), boiska do piłki ręcznej, w drabinki, piłkochwyty, kotara grodząca, tablica wyników. WYPOSAŻENIE AKCESORIA: wózek na piłki zamykany, stojak na piłki przejezdny, wózek na materace, uchwyt magazynowy na słupki do siatkówki, wózki do transportu bramek, regał magazynowy PRZYŁĄCZA: hydrantowe p.poż. i kanalizacyjne ZAGOSPODAROWANIE terenu z utwardzeniem - droga dojazdowa z kostki betonowej - 398,50m? - parking - 128,00m2 - place i chodniki - 51,00m? - zieleń - 300,00m? Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - zał. nr 7, dokumentacja projektowa - zał. nr 8 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 9. Podane w dokumentacji projektowej i innych dokumentach nazwy materiałów i urządzeń oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej. Budowa sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym dofinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej i stanowi część kwalifikowaną, natomiast budowa łącznika z salami lekcyjnymi stanowi część niekwalifikowaną. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany w ramach ceny oferty do realizacji prac wynikających wprost z dokumentacji projektowej, z warunków technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, jak również nieujętych w dokumentacji a niezbędnych do wykonania zakresu robót objętych zamówieniem m. in.: a) opracowania harmonogram rzeczowo-finansowego dla wykonania robót objętych umową i przedłożenia go do zatwierdzenia najpóźniej w terminie zawarcia umowy, b) zapewnienia kierowania robotami w poszczególnych branżach przez osoby pełniące samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c) właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót - ponoszenia odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami, ograniczenia oddziaływania budowy na Szkołę Podstawową, utrzymywania właściwego stanu sanitarno-porządkowego na terenie budowy, np. przez ustawienie przenośnych toalet, d) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, e) robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy, dozorowania, doprowadzenia wody, energii elektrycznej do placu budowy (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych), montaż liczników ich poboru, f) zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót istniejącego uzbrojenia zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Normami Branżowymi oraz wymaganiami podanymi w uzgodnieniach, pozwoleniach oraz nadzorze, g) zapewnienia koniecznych nadzorów, kontroli, włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonywanych przez przedstawicieli zarządców mediów, h) zapewnienia obsługi i wykonania inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót, i) sporządzenia dla wykonanych obiektów dokumentacji powykonawczej, j) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku, wykonywania robót budowlanych w sposób nie zakłócający pracy pobliskiego obiektu, uzgodnienia z dyrektorem szkoły podstawowej prac związanych z wysokim poziomem hałasu, przed przystąpieniem do ich wykonywania, k) wykonania badań powykonawczych pomiary skuteczności zerowania, ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, itp., l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, ł) przeszkolenia osób wskazanych przez użytkownika w zakresie obsługi urządzeń i systemów zainstalowanych w obiekcie, oraz opracowanie instrukcji użytkowania, m)skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokołów badań i prób, sprawozdań, niezbędnych świadectw kontroli jakości, dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń, n) opracowania dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków dokumentacji niezbędnej do uzyskania ostatecznego pozwolenia, o) opracowania kosztorysów powykonawczych do celów rozliczeniowych z instytucją dotującą, p) udzielenia gwarancji na okres 54 miesięcy w odniesieniu do robót sanitarnych, oraz 36 miesięcy na roboty ogólnobudowlane - licząc od daty odbioru robót - usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego r) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 22 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące), które może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póżn.zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 97868500010017389220000060 Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Woli Gałęzowskiej Strona 8 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z pkt. 1 niniejszego rozdziału - zostaną wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach