Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy SP w Lusinie

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy SP w Lusinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 . Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy SP w Lusinie. Zakres inwestycji obejmuje: 1) rozbudowę budynku szkoły o salę gimnastyczną z przewiązką; 2) przebudowa sanitariatów w części istniejącej budynku; 3) rozbudowa i przebudowa instalacji wewnętrznych (wodnej, kanalizacyjnej, grzewczej, gazowej i elektrycznej); 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) wykonanie zbiornika na wody opadowe wraz z odwodnieniem; 6) zagospodarowanie terenu. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót, które to określają szczegółowy zakres zamówienia. 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna: Załącznik nr 7 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Załącznik nr 8 -Przedmiary robót, Załącznik nr 9 - projekt wykonawczy. 3.4. Jeżeli w czasie opracowania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót to w ramach zapytań należy wyjaśnić z Zamawiającym. 3.5. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający uważa, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 3.6. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 3.7. Wykonawca obliczy wartość zadania na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 3.8. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót). 3.9. Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.10. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 3.11. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia. 3.12. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną, w tym m in. tyczenie budynku, inwentaryzację powykonawczą budynku zatwierdzoną ostatecznie w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Krakowie. Dokumentację powykonawczą klauzulowaną należy przedłożyć w formie pisemnej 3 egz. i elektronicznej na płycie CD w formatach pdf i dwg. 1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienia go z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram zostanie opracowany przez Wykonawcę m.in. w oparciu o środki finansowe jakie posiada zamawiający na realizację zadania w latach 2019-2020. W roku 2019 Wykonawca powinien wykonać zakres robót do kwoty nie większej niż 1 490 000,00 zł (brutto). 3.18. Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie kosztorysowe, wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. 3.19. Rozliczenie robót nastąpi według rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Zamawiającego ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie. 3.20. Rozliczenie końcowe robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego końcowego, wykonanego w oparciu o obmiary robót dokonane przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. 3.21. Przewiduje się wypłatę wynagrodzenia na podstawie faktur częściowych za zakończony i odebrany element zgodnie z uzgodnionym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy. 3.22. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z Protokołem Odbioru Robót. 3.23. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji (do wyboru wykonawcy na okres 36, 48 lub 60 miesięcy), liczone od dnia podpisania Protokołu Ostatecznego Odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 2.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Mogilany nr rachunku: 22 8591 0007 0220 0000 0273 0006 z dopiskiem odpowiednio : postępowanie nr ZP.271.1.21.2019, przetarg pn.: Budowa sali gimnastycznej przy SP w Lusinie - wadium w kwocie: 35 000,00 zł 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650,1000 i 1669). 2.3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie Urząd Gminy Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2 -(Dziennik podawczy I piętro) 2.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 2.5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy Załącznik nr 1 , Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 2 ,. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: 1) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 7.1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 7.1.4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót - (Załącznik nr 8). Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. 7.1.5. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W terminie do 3 dni należy złożyć oświadczenie w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach