Gmina Łapanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 34
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 014 6853900
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
Łapanów 34 34
32-740 Łapanów, woj. małopolskie
tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 014 6853900
REGON: 00054552100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sali gimnastycznej oraz boiska sportowego z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Grabiu Etap I i II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- budowę Sali gimnastycznej o wym. 12x24 wraz z salami do ćwiczeń korekcyjnych oraz zapleczem i widownią, - budowę boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wym.20x40 z bieżnią, parkingami i ogrodzeniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. V SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej , doświadczenia, potencjału technicznego i osób uprawnionych do wykonania zamówienia mogą spełniać wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia : a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt . 4 -8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli dotyczy. e/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Pzp - zał. Nr 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia, zamawiający żąda : a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót tj. w okresie od 27. 12.2004 r do 28.12.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem ( wykonanie sali sportowej lub gimnastycznej przyszkolnej lub ogólnodostępnej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów / referencji / potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie / wartość wykonanych robót nie może być mniejsza niż kwota brutto zaoferowana w złożonej ofercie. / Warunek będzie spełniony jeżeli będzie wykazana budowa Sali sportowej o wartości równej lub większej niż kwota wykazana w ofercie, lub budowa Sali sportowej o wartości mniejszej i inne roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż kwota wykazana w ofercie. b/ wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane Przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa w zakresie budownictwa ogólnego, instalacji sanitarnych i elektrycznych. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia w/w osób oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdza opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda : a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji : Dz. U. z dnia 24 maja 2006r Nr 87, poz. 605. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. 6. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace konserwatorskie i zabezpieczające w obrębie zamku średniego w Rabsztynie - etap III
Dodano: 2016-05-31 - Prace konserwatorskie i zabezpieczające w obrębie zamku średniego w Rabsztynie - etap III
Dodano: 2016-05-04 - Remont budynku Domu Ludowego w Okocimiu - w ramach operacji Śladami Rodziny Goetzów - montaż tablic z systemem oznakowania guide 24/24 oraz remont budynku Domu Ludowego w Okocimiu
Dodano: 2014-07-22 - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Domu Turysty TRAMP w Bukownie przy ul. Spacerowej
Dodano: 2014-02-28 - Zagospodarowanie centrum wsi Rożnów poprzez budowę sceny widowiskowej
Dodano: 2014-02-13 - Budowa budynku wielofunkcyjnego pełniącego funkcje społeczno-kulturalne w miejscowości Biórków Wielki
Dodano: 2013-10-25 - Zagospodarowanie centrum wsi Pasierbiec
Dodano: 2013-10-08 - Budowa sceny koncertowej w Limanowej w ramach realizacji Mikroprojektu Lachowsko - orawski festiwal kultur
Dodano: 2013-09-26 - Budowa boiska przyszkolnego-wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół w Zaczarniu.
Dodano: 2013-09-11 - Budowa świetlicy wiejskiej w Lipowem na dz. ew. nr 290
Dodano: 2013-08-02