Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej oraz 5 sal lekcyjnych w Zesple Oświatowym w Nowych Iganiach

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej oraz 5 sal lekcyjnych w Zesple Oświatowym w Nowych Iganiach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest budowa sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz rozbudowa istniejącej szkoły przy Zespole Oświatowym w miejscowości Nowe Iganie, oraz dostawa z montażem wyposażenia sali i sprzętu sportowego. Rozbudowa istniejącej szkoły obejmująca pięć sal lekcyjnych. Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny z windą - w części mieszczącej zaplecze sportowe, nie podpiwniczony. Główna bryła budynku mieszcząca salę sportowa jest częścią najwyższą, jednokondygnacyjną. Sala sportowa została zaprojektowana w konstrukcji tradycyjnej o ścianach murowanych dla sali z cegły ceramicznej oraz dla zaplecza i łącznika z gazobetonu i przykryta dachem konstrukcji metalowej, wyposażona jest w boiska sportowe do koszykówki, tenisa, siatkówki. Obiekt połączony jest z istniejącym budynkiem szkoły przeszklonym łącznikiem wejściowym Dane techniczne realizowanego obiekty : a/ powierzchnia zabudowy - 1.011,70 m2 b/ powierzchnia użytkowa - 1.232,50 m2 c/ kubatura- 6.541,18 m3 Wyposażenie budynku: a/ sanitarne - woda zimna pitna, ciepła woda użytkowa z zasobnikiem wody o poj 750 l. zasilany z kotłowni gazowej, kanalizacja sanitarna ścieków bytowych, b/ przeciwpożarowe - system hydrantów wewnętrznych o średnicy ? 25, c/ wentylacyjne - zapewniające dostarczanie świeżego powietrza, d/ grzewcze - zapewniające pokrycie zapotrzebowania na ciepło poprzez instalację grzewczą grzejnikową, dodatkowo w sali gimnastycznej przewidziano nagrzewnicę z czerpnią powietrza zewnętrznego, e/ elektryczne - energii elektrycznej, oświetlenie, gniazd wtykowych, oświetlenie awaryjne, zasilania urządzeń wentylacyjnych, oświetlenie zewnętrzne, f/ zabezpieczenia ochronne - przeciwporażeniowe, przeciwpożarowe, przed przepięciami, instalacja odgromowa budynku. g/gazowe - doprowadzenie gazu do projektowanej kotłowni Przyłącza: - kanalizacyjne - odprowadzanie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej rurami kanalizacji PVC; - wodne - doprowadzanie wody zimnej z gminnej sieci wodociągowej rurami sieci wodociągowej rurami Pe 80; - gazowe - od punktu redukcyjno - pomiarowego do budynku szkoły rurami PE 63; - elektryczne - od złącza kablowego do budynku szkoły przewodem YAKXS 4x120 mm2 Dostawa z montażem obejmuje wyposażenie sali do: koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, wyposażenie gimnastyczne sali, dostawę drabinek gimnastycznych. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w projektach technicznych, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w przedmiarach robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 95.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 6.2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 2 - doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty kubaturowe o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł każda. Wykazane dwie roboty kubaturowe muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru). 6.2.2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; - wykazu osób na stanowiskach kierowniczych (załącznik nr 3 potencjał kadrowy) w branżach: - budowlanej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ora aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - elektrycznej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - sanitarnej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę 1.000.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności; - oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). - dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl i www.siedlcegw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach