Przetargi.pl
Budowa rurociągu kanalizacji sanitarnej z Zamienic na oczyszczalnię ścieków w Goliszowie

Gmina Chojnów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8188504 , fax. 076 8187587
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
    ul. Fabryczna 1 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8188504, fax. 076 8187587
    REGON: 39064745200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa rurociągu kanalizacji sanitarnej z Zamienic na oczyszczalnię ścieków w Goliszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się : Roboty budowlane obejmują budowę odcinka rurociągu kanalizacji sanitarnej z Zamienic na oczyszczalnię ścieków w Goliszowie. Zakres przedmiotu zamówienia : - Sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE100 RC SDR17 PN10 DN 180 - 5916,70 m. - Przewiert sterowany 279 m pkt 4 - pkt 6. - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PC-UDN315 -4,5 m. - Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PC-UDN200 -4,5 m. - Przewiert w rurze ochronnej stalowej o średnicy ? 400x10 m -71,5 m/5 szt. - Przewiert w rurze ochronnej stalowej o średnicy ? 323,9x11 m -22,5 m1szt. PKP S.A. - Studnia kanalizacyjna z tworzyw sztucznych PE z TEGRA1000 lub równoważne - 1 kpl. - Przepompownia ścieków - tłoczniasucha z szafa sterowniczą -1 kpl. - Studnie eksploatacyjne rozprężne wytrącenia energii z PEDN 1000 mm - 2 kpl. - Studnie eksploatacyjne z PEDN 1000 mm z zaworem napowietrzająco - odpowietrzającym- 4szt. S1, S3, S8,S10. - Studnia eksploatacyjne z PEDN1000 odwadniające /czyszczaki z zaworem pożarowym - 5kpl. S2,S4,S7, S9, S11. - Studnia eksploatacyjne z PEDN1000 z zasuwą/PKP S.A. -2kpl.S5 i S6. - Sieć wodociągowa PE100 DN90 -12,0 m. - Przyłącze wodociągowe PEDN 32 -1,0 m. - Studnia wodomierzowa z PE100 TEGRA 1000 ślepa - 1 kpl. - Zestaw wodomierzowy z zaworem czerpalnym ze złączką na wąż śred. 25 mm - 1 kpl. - Hydrant p.poż. nadziemny DN80 z zasuwą- 1kpl. - Kabel energetyczny zasilający YAKY 4x70 mm2 -45 m. - Instalacja elektryczna/WLZ do szafy sterowniczej i słupa/ 10 m. - Szafa złącza kablowego SK -1 pkl. - Słup oświetleniowy parkowy L -1szt. - Utwardzenie kostką betonową gr. 8 cm terenu przepompowni - tłoczni 16x18-10- 278 m?. - Utwardzenie kruszywem łamanym z powierzchniowym asfaltowaniem dojazdu wewnętrznego do przepompowni9,60x3,60- 34,56,m?. - Ogrodzenie z bramą dwuskrzydłową szerokości 3,0 m 2x18+16 - 3- 65 m. - Odtworzenie nawierzchni dróg gminnych po trasie wykonanych robót ziemnych - 4068 m?. - Wykonanie systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS zgodnie z projektem budowlanym. - Zakup przenośnego żurawika kwasoodpornego o udźwigu do 10 kN. - Zakup przenośnego agregatu prądotwórczego do dyspozycji obsługi min 40 kW. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowana przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe INWEST Sp z o. o. Głogów i Przedsiębiorstwo Techniczno - Usługowe BART - GAZ Bartoszek Tomasz , Głogów. Przedmiot zamówienie obejmuje ponadto: - zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, - wykonanie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego i ponoszenie opłat związanym z zajęciem pasa drogowego, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji w tym także dokumentacji fotograficznej obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, - wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą 2 egz. - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Rozpoczęcie robót nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy, z uwagi na częściowe dofinansowanie z instytucji zewnętrznej. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia ppoż., - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymania porządku, - odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia - ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych - ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej Uwagi: Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany i STWiOR, przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy podzielony na działy i pozycje zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ Działy kosztorysu należy szczegółowo rozbić na pozycje kosztorysowe. W zakresie zamówienia wchodzą wszystkie prace nie ujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w dokumentacji projektowej i dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 80.000,00 zł słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia zadania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-chojnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach