Przetargi.pl
Budowa (rozbudowa) ulicy Bocznej w Laryszowie

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa (rozbudowa) ulicy Bocznej w Laryszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie (rozbudowie) ulicy Bocznej w Laryszowie. W ramach inwestycji zostaną wykonane:  jezdnia ulicy Bocznej na długości około 300m,  2 nowe zjazdy na działki nr 488/45 i 172, które są przeznaczone pod gminne drogi wewnętrzne  nowe nawierzchnie zjazdów na posesje i fragmentów chodników,  pobocza tłuczniowe,  6 wpustów ulicznych,  kanalizacja deszczowa kd 250 z wylotem do rowu. Szerokość projektowanej jezdni przyjęto 5,0 m, a nawierzchnię z betonu asfaltowego na podbudowie tłuczniowej. Cała inwestycja mieści się w obrębie działek ewidencyjnych nr 410/109, 439/252, 535/92, 389/45, 391/45, 393/45, 395/45 i 12. Szczegółowe rozwiązania w częściach branżowych: drogowej i instalacyjnej. Parametry techniczne drogi:  Kategoria ruchu KR1.  Szerokość jezdni ul. Bocznej przyjęto 5,0 m.  Przebieg drogi prostoliniowy z załamaniami osi o kąt od 0,30º do 0,95º.  Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego.  Pochylenie niwelety jezdni od 1,18% do 2,05% kierunku wschodnim, zgodnie ze spadkiem terenu istniejącego.  Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne wynoszące 2% w kierunku północnej krawędzi.  Przekrój jezdni uliczny z poboczami trawiastymi lub tłuczniowymi. Z ulicy Bocznej zaprojektowano 2 nowe zjazdy na działki drogowe o nawierzchni bitumicznej, oraz nową nawierzchnię zjazdów istniejących z kostki betonowej. Szerokość zjazdów dostosowano do istniejących szerokości bram lub zjazdów. Przecięcie krawędzi zjazdów i jezdni zaprojektowano w skosach 1:1 na szerokości 1,0 m. Na dojściach do furtek zaprojektowano nowe nawierzchnie chodników z kostki betonowej. Szerokość chodników 1,1 m i 1,9 m, w zależności od istniejących furtek. W większości pobocza jezdni zaprojektowano jako trawiaste. Tam gdzie w stanie istniejącym są pobocza tłuczniowe, to też zaprojektowano utwardzenia tłuczniowe. Projektowana jezdnia zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi o świetle +12 cm wzdłuż północnej krawędzi i krawężnikami najazdowymi o świetle +2 cm wzdłuż południowej krawędzi. Przejście z krawężnika najazdowego do wysokiego poprzez zabudowanie krawężników skośnych. Zjazdy na posesje i chodniki zostaną ograniczone obrzeżami betonowymi. Pozostałe tereny nieutwardzone w ramach działek pod drogę należy zahumusować 15cm warstwą ziemi i obsiać trawą. Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiono na rysunku nr D-01 "Plan sytuacyjno-wysokościowy" dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty budowlane: a) Roboty rozbiórkowe; b) Wyznaczenie punktów trasy; c) Wycinka drzew i karczowanie pni; d) Zdjęcie humusu; e) Roboty ziemne; f) Konstrukcja drogi; g) Konstrukcja nawierzchni zjazdów; h) Konstrukcja nawierzchni chodników; i) Konstrukcja poboczy; j) Zabudowa prefabrykatów betonowych; k) Humusowanie i obsianie trawą; l) Oznakowanie tymczasowe; m) Zabudowa kanalizacji deszczowej – roboty ziemne; n) Zabudowa kanalizacji deszczowej – roboty montażowe. Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. Wykonawca zobowiązany jest (w ramach wynagrodzenia umownego) wprowadzić i utrzymywać w trakcie trwania robót organizację ruchu drogowego związaną z zabezpieczeniem terenu budowy. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy przebudowywanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem”. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać geodezyjną dokumentację powykonawczą, a roboty prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń). Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi (Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011 z dopiskiem „Wadium PZP.271.33.2020”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. 5. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ; 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach