Przetargi.pl
Budowa ronda w ciągu dr woj. nr 844 na skrzyżowaniu ulic Stefana Żeromskiego i Józefa Dwernickiego w Hrubieszowie, na działkach nr 67/7, 67/8, 880/1, 880/2, 882/3,1462/9, 1507/14, 1510/8, 1562, 1566, 1567

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka 18b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka 18b 18b
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ronda w ciągu dr woj. nr 844 na skrzyżowaniu ulic Stefana Żeromskiego i Józefa Dwernickiego w Hrubieszowie, na działkach nr 67/7, 67/8, 880/1, 880/2, 882/3,1462/9, 1507/14, 1510/8, 1562, 1566, 1567
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1) Branża drogowa: a) liniowe roboty pomiarowe, b) roboty w zakresie rozbiórki: rozebranie nawierzchni i podbudowy istniejącego skrzyżowania, rozbiórka krawężników, wysp rozdzielających na skrzyżowaniu, chodników i wjazdów na posesje, frezowanie ulic, przestawienie ogrodzenia, wywóz materiałów rozbiórkowych tj.: destruktu z frezowania nawierzchni, kostki betonowej, płytek betonowych , obrzeży, zdemontowanych znaków drogowych i ich elementów wsporczych (słupki) na plac składowy przy ul Nowej (dzierżawiony) pozostałe materiały rozbiórkowe i drewno z likwidacji zieleni do zutylizowania we własnym zakresie. c) roboty ziemne - korytowanie pod nowe nawierzchnie i krawężniki, wyprofilowanie wyspy środkowej ronda, d) ustawienie krawężników ulicznych betonowych i granitowych, wykonanie nawierzchni chodników, opasek bezpieczeństwa, wysp rozdzielających i zjazdów indywidualnych z kostki betonowej oraz granitowej, e) wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na rondzie, wykonanie nowych warstw nawierzchni na ulicach dochodzących do ronda, f) ustawienie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego, g) roboty porządkowe. 2) Branża zieleń: a) usunięcie krzewów: ligustru, jałowca pospolitego, cisu i cyprysika groszkowego b) usunięcie drzew jabłoni 3) Odwodnienie korpusu drogowego: a) odwodnienie budowanego ronda oraz związanych z nim ulic: Stefana Żeromskiego, Józefa Dwernickiego i Przemysłowej. Zaprojektowano nowe odcinki kanałów deszczowych z wpustami ulicznymi w ulicy Dwernickiego oraz wpusty deszczowe w ulicy Żeromskiego włączone do istniejącego kanału deszczowego DN600. Istniejące wpusty na skrzyżowaniu należy zdemontować. woda deszczowa odprowadzana jest do istniejącego kanału deszczowegoDN600. 4) Sieci wodociągowe: a) przebudowa istniejącego wodociągu PVC225 znajdującego się na skrzyżowaniu ulicy Żeromskiego i Dwernickiego, b) wymiana zasuw w istniejącej komorze wodociągowej c) przebudowa wodociągu PVC110 z hydrantem ppoż. w ulicy Przemysłowej 5) Telekomunikacja: a) Wymiana ramy lekkiej na ciężką w istniejącej studni kablowej SK-2 nr HHB/2/4/2 zlokalizowanej przy ul. Żeromskiego 54. b) Regulacja wysokościowa istniejących studni kablowych nr HHB/2/6, HHB/2/5, HHB/2/4, HHB/2/4/1, HHB/2/4/1/1, HHB/2/4/2, HHB/2/4/5, HHB/2/4/7, HHB/2/4/8, HHB/2/4/9 przy ul. Żeromskiego oraz nr HHB/2/4/4/1 i HHB/1/2 przy ul. Dwernickiego w Hrubieszowie 6) Oznakowanie: a) oznakowanie poziome materiałami grubowarstwowymi b) oznakowanie pionowe z ustawieniem znaków pionowych ze słupkami konstrukcjami wsporczymi oraz ustawienie słupków przeszkodowych c) ustawienie ogrodzeń segmentowych 7) Branża elektroenergetyczna: a) demontaż słupów oświetleniowych b) budowa linii zasilającej i szafki oświetlenia ulicznego c) budowa oświetlenia ulicznego Wartość zamówienia: 2 348 775,93 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 70460,00 zł słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy czterysta sześćdziesiąt złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie w Kredyt Banku S.A. nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem art. 45 ust. 7 ustawy PZP uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach