Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 538 z drogą powiatową nr 1252 N w Grodzicznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 538 z drogą powiatową nr 1252 N w Grodzicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej pn. : „Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 538 z drogą powiatową nr 1252 N w Grodzicznie” Dokumentacja projektowa i specyfikacje wykonania i odbioru robót zostały opracowane przez ARKAS – PROJEKT Sp. z o.o. Sp. k., 10-450 Olsztyn, ul. Piłsudskiego 70A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz załącznikach do nin. SIWZ w szczególności : formularzu ofertowym, wzorze umowy, dokumentacji projektowej, kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej dostępnej pod adresem : https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zaś oryginały dokumentów do wglądu w siedzibie Zamawiającego. W ramach zadania przewiduje się m. in.: - budowę skrzyżowania typu małe rondo, - wykonanie nowej konstrukcji jezdni, - budowę chodników, - przebudowę istniejących zjazdów, - wykonanie przejść dla pieszych, - wykonanie odwodnienia drogi, - budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego, - wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanym układem drogowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Parametry projektowe: • klasa drogi G - główna • kategoria ruchu – KR3 • przekrój poprzeczny - 1x2 • prędkość projektowa - Vp =50km/h • szerokość jezdni w terenie zabudowanym przy projektowanym rondzie: 8,0 m • szerokość chodników– 2,0 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). c) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ). d) zobowiązanie do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; (jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu); e) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ;(jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); f) wypełnione kosztorysy ofertowe (branża drogowa, elektryczna, telekomunikacyjna, sanitarna, telekomunikacyjna); g) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. h) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
Dodano: 2024-03-26 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa ulic Łąkowej i Zielnej w Piszu w ramach zadań budżetowych pn.: „Przebudowa ulicy Łąkowej w Piszu”, „Przebudowa ulicy Zielnej w Piszu”
Dodano: 2024-02-16 - Remont ulicy Wąglickiej w Piszu
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi Snopki - Wąglik
Dodano: 2023-11-29 - Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101030N w miejscowości Adamowo
Dodano: 2023-11-08 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 części
Dodano: 2023-10-18 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 213062N (UL. SOSNKOWSKIEGO) W OSTRÓDZIE
Dodano: 2023-10-13 - Roboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-09-20