Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej w Lipnie

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : „Budowa remizy strażackiej w Lipnie”. 2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3. Zakres prac do wykonania : 1) Zakres prac przewidziany do realizacji w 2018 r. (etap I): a) roboty ziemne, b) wykonanie fundamentów, c) wykonanie ścian nośnych, d) wykonanie konstrukcji stropów i stopodachu, e) wykonanie konstrukcji schodów, f) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, g) wykonanie pokrycia stropodachu. 2) Zakres prac przewidzianych do realizacji w 2019 r. (etap II): a) rozbiórka placu składowiska opału, b) wykonanie ścian działowych, c) wykonanie robót wewnętrznych wykończeniowych, d) wykonanie podłoży i posadzek, e) wykonanie okładzin ścian i sufitów, f) wykonanie zabudowy giszetowej toalet, g) wykonanie elewacji budynku, h) roboty wykończeniowe różne, i) wykonanie przyłącza i instalacji wodociągowej, j) wykonanie przyłącza i instalacji kanalizacji sanitarnej, k) wykonanie instalacji deszczowej, l) wykonanie instalacji i kotłowni c.o., m) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, n) wykonanie instalacji gniazd prądowych i oświetleniowej, o) wykonanie instalacji odgromowej, uziemienia i połączeń wyrównawczych, p) wykonanie nawierzchni wjazdu, miejsc postojowych i chodników, q) humusowanie i obsianie trawą terenu biologicznie czynnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Dokumentacje projektowe i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót są istotnymi elementami zamówienia i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień. 5. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach robót, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 6. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować cały zakres zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu Cywilnego). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane. 9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacjami projektowymi oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 10. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 11. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 12. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Poznański Bank Spółdzielczy Filia w Lipnie nr : 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006 z dopiskiem „Budowa remizy strażackiej w Lipnie”, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.08.2018 r. do godz. 1000. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w związku z art. 46 ust. 1 Ustawy. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. 2) Odpowiednie oświadczenia i pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw. 3) Kosztorys ofertowy uproszczony – sporządzony na podstawie dokumentacji projektowych załączonych do SIWZ. Kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach