Przetargi.pl
Budowa strażnicy OSP w Wierzbinku wraz z infrastrukturą techniczną

Gmina Wierzbinek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-619 Sadlno, Plac Powstańców Styczniowych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 611 380 , fax. 632 611 381
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbinek
    Plac Powstańców Styczniowych 110
    62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie
    tel. 632 611 380, fax. 632 611 381
    REGON: 31101933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa strażnicy OSP w Wierzbinku wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obiekt budowanej strażnicy składać się będzie z dwóch części: -budynku garażu z trzema stanowiskami dla samochodów strażackich w parterze i na poddaszu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb imprez okolicznościowych oraz klatki schodowej stanowiącej drogę ewakuacyjną i pomieszczeń wieży -budynku z pomieszczeniami administracyjno- techniczno- sanitarnymi na parterze dla potrzeb jednostki , sali dużej z zapleczem kuchennym dla organizowania imprez okolicznościowych oraz klatką schodową stanowiącą drogę ewakuacyjną. Budowa dróg , placu manewrowego i parkingu . Budowa kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40.000,00 Zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zbiorcze zestawienie kosztów zamówienia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenia wstępnie potwierdzające: 4.1. brak podstaw wykluczenia – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, 4.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach